Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWou gewoon reageren tegen de attitude "alleen een RS is een goede/snelle wagen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe B5 RS4 klinkt maar pover. De V8 uit de B7 RS4 daarentegen is echt Persoonlijk heb ik ook veel liever een atmosferische V8 dan een turbo V6...
Die heeft juist een zalig diep en biturboblazend geluid! Die klinkt echt "vol"
Uiteraard klinkt de B7 V8 ook mega vet, maar dat is een V8 natuurlijk... dat kan niet slecht klinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEen S4 sedan is niet simpel om vinden. Of waarom toch geen S2? Dan heb je die machtige 5-cilinder ook ineens
In Nederland staan er precies wel een paar. Maar de auto's zijn daar natuurlijk wel duurder. Een S2 is dan weer ouder é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIn Nederland staan er precies wel een paar. Maar de auto's zijn daar natuurlijk wel duurder. Een S2 is dan weer ouder é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHou ouder hoe beter
Zou je me die redenering is kunnen uitleggen.
Ik denk zo, ouder = meer km's, meer versleten onderdelen, rapper naar 't stort.
Ni just?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenZou je me die redenering is kunnen uitleggen.
Ik denk zo, ouder = meer km's, meer versleten onderdelen, rapper naar 't stort.
Ni just?
Maar puur qua rijden, de ervaring, het gevoel, de sensatie, .... dat is zo machtig bij die oudere audi's! Daar kunnen die afstandelijk en zwaar rijdende moderne auto's gewoon niet tegen op. Zo'n S4 rijdt natuurlijk ook lekker scherp, maar zet er een perfecte S2 naast en ik val voor het oudere pakket.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEen B5 pover klinken?
Die heeft juist een zalig diep en biturboblazend geluid! Die klinkt echt "vol"
Uiteraard klinkt de B7 V8 ook mega vet, maar dat is een V8 natuurlijk... dat kan niet slecht klinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWel, vergelijk zelf maar tussen mijn 4S en de B5 RS4 avant die net daarna optrekt : http://www.youtube.com/watch?v=hLCrNz90vg8
RS4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAls je het zo bekijkt wel ja... al hoeft dat niet persé. Volgens velen is de 80 B4 (wat dus basis is voor zo'n S2 bv) één van de beste Audi's ooit gemaakt... ze zitten echt goed in elkaar.
Maar puur qua rijden, de ervaring, het gevoel, de sensatie, .... dat is zo machtig bij die oudere audi's! Daar kunnen die afstandelijk en zwaar rijdende moderne auto's gewoon niet tegen op. Zo'n S4 rijdt natuurlijk ook lekker scherp, maar zet er een perfecte S2 naast en ik val voor het oudere pakket.
Beste voorbeeld is uw 100CS...
Als ge het evenbeeld qua rij-plezier en harmonie en perfectie wil ervaren met een moderne audi, moet het effectief al iets zijn in de aard van S'en en RS'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe B5 RS4 klinkt maar pover. De V8 uit de B7 RS4 daarentegen is echt Persoonlijk heb ik ook veel liever een atmosferische V8 dan een turbo V6...
Kijk maar naar de 'Porsche' Boxster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWel, vergelijk zelf maar tussen mijn 4S en de B5 RS4 avant die net daarna optrekt : http://www.youtube.com/watch?v=hLCrNz90vg8
Comment
-
En zo zag hij er vroeger uit:
Het volledige project met honderden foto's kan je lezen op :
Hij staat trouwens te koop dacht ik
Comment
Comment