Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAls je het zo bekijkt wel ja... al hoeft dat niet persé. Volgens velen is de 80 B4 (wat dus basis is voor zo'n S2 bv) één van de beste Audi's ooit gemaakt... ze zitten echt goed in elkaar.
Maar puur qua rijden, de ervaring, het gevoel, de sensatie, .... dat is zo machtig bij die oudere audi's! Daar kunnen die afstandelijk en zwaar rijdende moderne auto's gewoon niet tegen op. Zo'n S4 rijdt natuurlijk ook lekker scherp, maar zet er een perfecte S2 naast en ik val voor het oudere pakket.
Tja, qua rijervaring, daar kan ik natuurlijk ni over mee spreken. Ik kies op basis van 't uiterlijk. Maar ik vind 't beide knappe bakken. En vervolgens wil ik met dieje wagen zo weinig mogelijk last hebben. En dan denk ik automatisch dat ik met een jongere wagen minder last ga hebben. Plus da een S4 sneller is, daar kijk ik natuurlijk ook naar. Sneller, en meer koppel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIdd! Eentje die ik niet veel tegenkom.
Slechts 855 exemplaren van de Avants gemaakt en 97 van de sedans.
vet in het nogaro met leder/alcantara
of full leer
zie dat alcantara
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlles is vet in Nogaro...
Dan steken die rode doorlopende lichtblokken extra af
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
potverdekke zie dat gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHou dat maar eens bij met een M5'ke
...
Hou dat maar eens bij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenZijn die blokken nog betrouwbaar wanneer ze opgefokt zijn tot +400pk?
En er zit nog aardig wat Porsche-techniek in
De huidige RS4 heeft toch persoonlijkheid verloren vind ik persoonlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
wtf man wat hebben ze met die motor gedaan! Dat ding steigert als een racepaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenwtf man wat hebben ze met die motor gedaan! Dat ding steigert als een racepaard
Quattro-Launch hé.
Gij moet da ook nekeer leren...
Stilstaan, pookske naar 'N', revven tot tegen den begrenzer, pookske in 'S' wacken, ét voila!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenwtf man wat hebben ze met die motor gedaan! Dat ding steigert als een racepaard
Indertijd grote commotie toen die uitkwam... 1.5 sec naar 50... sneller dan een McLaren F1
Comment
Comment