Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Perfectere S3 bestaat er niet. En ging enorm goed vooruit op spa

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Jawel, kzie liever een face lift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Perfectere S3 bestaat er niet. En ging enorm goed vooruit op spa

Die ben ik ook al enkele keren op het web tegengekomen. Heel knappe S3 idd !

Comment

• Met een bloedgeil interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Met een bloedgeil interieur...
              Dat zwart leder lichtgrijs alcantara?!

Comment

• Ik vind em in het zilvergrijs nog altijd mooier en "dikker" ogen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Knap Spillies
                  Zalig zelfs!

Plak ook maar een 2.0TDI badge erop
                  M'n pa was dat zelf van plan en hij zelf zelfs de gewone grille van de A6 erop hangen...
                  Maar ik heb hem kunnen tegenhouden, anders ging de motor overhit geraken en gingen die Johny's in hun tjoenink BMW hun helemaal mispakt hebben aan de lichten!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Spillies ik ben even enthousiast als jou man, kan niet wachten om tegen dat V10 geweld te trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Spillies ik ben even enthousiast als jou man, kan niet wachten om tegen dat V10 geweld te trekken
                      Toeval of niet, ik zat vandaag om m'n fiets en ik zag in een korte tijd de 'oude' A6 Avant en de nieuwe en ik begon direct verder te dromen wie eigenlijk zou winnen bij een sprintje aan de lichten...

Ik heb een beetje opzoekingswerk gedaan;

Officieel doet hij (de uwe) het naar 100 in 4,9 zeker, maar AutoWeek.nl kwam maar aan 5,2...

Hetzelfde van de onze... (of was het nu weer 5,3, maarja soit, iedereen zal het wel testen met andere tijden...)

Dus het enigste wat wij eens moeten doen, is een keer orde op zaken stellen en kijken wie er wint in de drag-races!

Maar ik heb al een klein vermoeden wie gaat winnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Toeval of niet, ik zat vandaag om m'n fiets en ik zag in een korte tijd de 'oude' A6 Avant en de nieuwe en ik begon direct verder te dromen wie eigenlijk zou winnen bij een sprintje aan de lichten...

Ik heb een beetje opzoekingswerk gedaan;

Officieel doet hij (de uwe) het naar 100 in 4,9 zeker, maar AutoWeek.nl kwam maar aan 5,2...

Hetzelfde van de onze... (of was het nu weer 5,3, maarja soit, iedereen zal het wel testen met andere tijden...)

Dus het enigste wat wij eens moeten doen, is een keer orde op zaken stellen en kijken wie er wint in de drag-races!

Maar ik heb al een klein vermoeden wie gaat winnen...

biturbo power

Die V10 gaat wel sweeeeeet klinken , LINK

Toevallig ook eentje op Belgische platen

*edit: sounds like a Lambo

*edit2: actually it is a lambo

Comment

biturbo power

Die V10 gaat wel sweeeeeet klinken , LINK

Toevallig ook eentje op Belgische platen

*edit: sounds like a Lambo

*edit2: actually it is a lambo
                          Klink nogal VVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT!!

Het is wel geen bi-turbosound, maar V10 ga je misschien moeilijk kunnen overtreffen!

En van die Lambo; met een beetje (veel) fantasie kan je je er wel een Gallardo in zien!

En het ga een Belgische plak zijn wi, we hebben geen plaats voor zo'n groot vierkant lomp plak met vlaggetjes bovenaan...
                          Het steekt te veel af met de zwarte kleur denk ik...

Comment

Klink nogal VVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT!!

Het is wel geen bi-turbosound, maar V10 ga je misschien moeilijk kunnen overtreffen!
                            so true!

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            En van die Lambo; met een beetje (veel) fantasie kan je je er wel een Gallardo in zien!
                            ik heb daar niet veel fantasie voor nodig . En trouwens, Milltek zal op een gegeven moment wel met een gepaste uitlaat komen Die kan je ook in België laten steken, maar dan rijden we gewoon even samen naar Digit Power just for the fun

En het ga een Belgische plak zijn wi, we hebben geen plaats voor zo'n groot vierkant lomp plak met vlaggetjes bovenaan...
                            Het steekt te veel af met de zwarte kleur denk ik...

Ik kon kiezen voor een gewone vorm maar ik vind dat vierkant wel vet en apart

Maar mijn plaat vanvoor is wel de cleanste

Comment

ik heb daar niet veel fantasie voor nodig . En trouwens, Milltek zal op een gegeven moment wel met een gepaste uitlaat komen Die kan je ook in België laten steken, maar dan rijden we gewoon even samen naar Digit Power just for the fun
                              Zeg k'heb het probleem niet echt gevolg, hoe zit het nu...

En van Digit Power, niet voor ons, de enigste die aan onze S6 mogen komen is MTM;

Ik ben echt verliefd op die janten...

Ik wou eerst de A8 janten erop, maar die van MTM zijn niet zo druk!

Nu nog m'n ouders overhalen...

Comment

• Hier de site -> http://www.mtm-online.de/en/index.ph...3&FZID=S6C6320

De janten zijn wel wat prijzig; € 3.763

Comment

Zeg k'heb het probleem niet echt gevolg, hoe zit het nu...
                                  Probleem?

En van Digit Power, niet voor ons, de enigste die aan onze S6 mogen komen is MTM;
                                  Why? Waarom niet Hohenester etc.?

Tja, MTM biedt enkel de 2x2 uitlaat voor mijn rs6 aan en die wou ik absoluut niet.

Trouwens, het filmpje waarbij MTM naar Nardo gaat voor topspeedtest samen met andere tuningfirma's zoals Sportec, die van MTM waren de enigste die motorproblemen hadden.

Comment

Hier de site -> http://www.mtm-online.de/en/index.ph...3&FZID=S6C6320

De janten zijn wel wat prijzig; € 3.763
                                    Als ik naar de MTM site ga is het laatste waar ik naar kijk velgen (ze zijn wel vet hoor, daar niet van)

Inside the bonnet, that's what important for me

Comment

• damn die mtm's trekken hard op die sportec's

Comment

Probleem?

Why? Waarom niet Hohenester etc.?

Tja, MTM biedt enkel de 2x2 uitlaat voor mijn rs6 aan en die wou ik absoluut niet.

Trouwens, het filmpje waarbij MTM naar Nardo gaat voor topspeedtest samen met andere tuningfirma's zoals Sportec, die van MTM waren de enigste die motorproblemen hadden.
                                        Ah, kweet niet van dat probleem, maar je zei "Milltek zal op een gegeven moment wel met een gepaste uitlaat komen Die kan je ook in België laten steken" en ik was niet mee.
                                        Maar laat maar!

Ja maar kzou alleen de janten van MTM laten steken, voor die motortuning ben ik niet zo, zelfs van geen één firma...

Ik ben altijd van het gedacht dat een bedrijven zoals MTM, Sportec, etc. nooit beter kunnen doen dan de (R)S-afdeling van Audi zelf...

Zoals Jeremy zei in de vorige aflevering van TG over de MB SL Brabus SV12S, dat het eigenlijk overbodig is en dat de enigste wagens die eigenlijk zou 'moeten' getuned worden zijn bv. een Jaguar XK8 die uit een deftige 4.2 V8 nog 'maar' altijd 300pk krijgt...

En personelijk vind ik 435pk voor de S6 al voldoende en als m'n ouders het niet goed genoeg zouden gevonden hebben, gingen ze wel gewacht hebben tot de RS6 uitkwam...

Ze hebben het nog overwogen, maar hij is zelf nog niet uit dus...

Comment

Ze hebben het nog overwogen, maar hij is zelf nog niet uit dus...

Ik betwijfel nog altijd of hij wel komt.

Comment

Working...
                                          X