Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zal dan wel eentje moeten zijn met dik +200.000km. Gemiddeld genomen gaan de plussen tussen de 9-13.000€... voor iets ongelofelijk exclusiefs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Dat zal dan wel eentje moeten zijn met dik +200.000km. Gemiddeld genomen gaan de plussen tussen de 9-13.000€... voor iets ongelofelijk exclusiefs

117.000 km ...en t'is een zwarte

Nieuwprijs in 1996 66.000 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        DAMN die Led's vooraan. In Knokke genomen?
        Was idd te Knokke
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• audi rs2 porsche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            117.000 km ...en t'is een zwarte

Nieuwprijs in 1996 66.000 EUR
            och
            Nog te koop? Link?

Dat is echt niet veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              och
              Nog te koop? Link?

Dat is echt niet veel.
              PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

audi rs2 porsche...
                Zalig, voor mij hoeft een RS2 helemaal niet noggy te zijn...zwart of donker blauw staan hem minstens even goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                  Zalig, voor mij hoeft een RS2 helemaal niet noggy te zijn...zwart of donker blauw staan hem minstens even goed!
                  ja ,ik zie hem het liefst int zwart

Comment

• Audi S5 in real life.

Hans.

Comment

• Looks very nice! Knapper dan de BMW vind ik
                      nls2000

Comment

• stoer!
                        heeft zo iets hot-rod achtig

Comment

• Lekker zot die S5! Bye Bye BMW

Comment

• S5 is God !

Comment

Lekker zot die S5! Bye Bye BMW
                              De concurrent van de S5 is ook nog niet uit: de M3. En die heeft al 'n hele horde fans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ik betwijfel nog altijd of hij wel komt.
                                Mojawel!!

Ze hebben het gemaakt voor het vorig model en waarom zouden ze hem opeens niet meer maken in het nieuwe model...

Het is niet dat de vorige RS6 een verkoopsflop was.

En btw wat moeten de mensen dan doen die nu al met een RS6 rijden en die wachten op de nieuwe...

En zeker dat Audi nu bezig is met (deftig) hun gamma aan het uitbereiden, dan ze opeens modellen gaan laten vallen...

Ik ben het bijna zeker dat hij komt, m'n hart zegt dat...

Geduldig blijven wachten is de boodschap!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Die V10 is SWEET

@Spillies: tegen wanneer verwachten jullie de S6??
                                  Tegen midden april!

Het wachten duurt VEEL te lang

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Mojawel!!

Ze hebben het gemaakt voor het vorig model en waarom zouden ze hem opeens niet meer maken in het nieuwe model...

Het is niet dat de vorige RS6 een verkoopsflop was.

En btw wat moeten de mensen dan doen die nu al met een RS6 rijden en die wachten op de nieuwe...

En zeker dat Audi nu bezig is met (deftig) hun gamma aan het uitbereiden, dan ze opeens modellen gaan laten vallen...

Ik ben het bijna zeker dat hij komt, m'n hart zegt dat...

Geduldig blijven wachten is de boodschap!

Ik denk enkel dat er bv een S6+ komt.
                                    Zoals vroeger, toen had je ook enkel de S6 en de S6+.

Ik hoop uiteraard ook dat er een nieuwe RS6 komt, believe me
                                    Maar ik zie em nog niet, alleen zogezegde spypics wat ook eigenlijk gewoon een door mtm getunede S6 is die ze testen, dus tja..

Comment

• Ik vind de S5 eigenlijk niet eens zo bijzonder, behalve frontaal vanvoren, zoals die eerste pic, daar is ie lekker agressief.

Ik denk dat de M3 er mooier zal gaan uitzien

Sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Ik vind de S5 eigenlijk niet eens zo bijzonder, behalve frontaal vanvoren, zoals die eerste pic, daar is ie lekker agressief.

Ik denk dat de M3 er mooier zal gaan uitzien

Sorry

Waarom excuseren

Ik vind de achterkant nog altijd te veel op de achterkant van de nieuwe bmw 3 lijken.. Front vind ik indd wel vet.

Comment

• Gaat echt een zalige wagen zijn die S5, even nog een fotootje poste van de RS4 van de hoteleigenaar aan de skipiste...
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X