Bende knappe bakken, vooral die RS6 met MTM bimoto's. Jammer wel dat het allemaal US modellen zijn met die lelijke lichten en gewone zetels (in de RS'n dan)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDeze gast tegengekomen op de weg naar Antwerpen. Ik weet nu officieel dat ik sneller ben als een RS4
Zalig, gingen jullie er allebei voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Zalig, gingen jullie er allebei voor?
Ik denk het toch, maar toen hij doorhad dat ik kon volgen en op hem inliep is hij van het gas gegaan...
noodgedwongen bij 250
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSteve en ik hingen met de CSQ eens achter een franse RS4 B7. Tegen een 'vlot' snelwegtempo erachter en ernaastgehangen, maar ge moet nie pijsen dat da RS4 gespuis nen 'échten' Quattro, ZIJNE voorouder enigszins opmerkt hé...
tsss geen respect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtentsss geen respect
En hem zelfs nog zitten 'opjagen' (alsof het de moeite was ) tot 160-170, maar zelfs dat deed hem niet even omkijken. Grappige die dag was, 10km verder aan de lichten stopt er een busje naast ons, kerel doet teken dat hij iets wil zeggen... "éé, ik wil uw auto kopen!!"
sry, auto niet te koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDa is!
En hem zelfs nog zitten 'opjagen' (alsof het de moeite was ) tot 160-170, maar zelfs dat deed hem niet even omkijken. Grappige die dag was, 10km verder aan de lichten stopt er een busje naast ons, kerel doet teken dat hij iets wil zeggen... "éé, ik wil uw auto kopen!!"
sry, auto niet te koop
Haha, zalig, een kenner dus.
Ik ben ook eens benieuwd om hem te zien.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenS5
Wat rijdt er daar rechts? A3 Sportback? Ziet er lekkerder uit dan die S5 IMO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat rijdt er daar rechts? A3 Sportback? Ziet er lekkerder uit dan die S5 IMO
Maar die S5 is vetgeil
Comment
Comment