Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe vet is dit
Being a doctor in Danmark
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenKan het ook niet zijn dat 't een V8 is ? Hij lijkt me nogal brede wielkassen te hebben ...
Ik denk niet dat je hier echt met zekerheid op zult kunnen antwoorden
mmm..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb wat foto's gecheckt van 3.0's en bovenstaand lijkt me echt wel een S6 te zijn..
Die hadden ook verbrede wielkassen maar misschien heeft enkel de S6 die zwarte diffusor tussen de uitlaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtendie hierboven is een S6, staat altijd bij ons int dorp...
Bedoel je nu die S6 hierboven of bedoel je een S6 die er hetzelfde uitziet?
Als 1 : welk dorp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBedoel je nu die S6 hierboven of bedoel je een S6 die er hetzelfde uitziet?
Als 1 : welk dorp?
Keerbergen, ik denk da ik u heb zien rijden in haacht... twas in ieder geval een RS6 met zwitserse plaat... vrijdag, laat in de namiddag ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtende S6 met nr plaat TNY-xxx
Keerbergen, ik denk da ik u heb zien rijden in haacht... twas in ieder geval een RS6 met zwitserse plaat... vrijdag, laat in de namiddag ongeveer.
En u bent? Naam, wagen? (creditcardnumber)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenYes, on my way to Brucargo, of terug.
En u bent? Naam, wagen? (creditcardnumber)?
Comment
Comment