Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Allez nu? Ja, misschien wel net ietsje te groot maar toch niet zó erg?
    Ik vind dat de 19" er ook het beste op passen, niet dat die 20" niet gaan maar het is er net ietsje over.

Comment

• Die 20 duimers zijn idd totaal misplaatst op die bak. Zie nu hoeveel wiel en hoe weinig band. Ik vin dat eigelijk ronduit lelijk...

En de ride-quality zal er allerminst op vooruitgaan...

Comment

• Hoe vet is dit
        Being a doctor in Danmark

Comment

• Comment

• ne mensch zou al bijna ziek willen worden

Comment

• In België rijdt er een S6 rond bij een speciale politie eenheid, ofzoiets !

Comment

• Ha, die weten wel waarom ze geen BMW kiezen!

Comment

• Amai .. sjiek ambulanske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Hoe vet is dit
                    Being a doctor in Danmark

VET, zo'n lichtinstallatie hebben we nog nodig op de onze!! *droomt verder*

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Is dit een S6 of een 3 liter V6? Het ziet er in ieder geval mega clean uit

Comment

• Kan het ook niet zijn dat 't een V8 is ? Hij lijkt me nogal brede wielkassen te hebben ...

Ik denk niet dat je hier echt met zekerheid op zult kunnen antwoorden
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                          Kan het ook niet zijn dat 't een V8 is ? Hij lijkt me nogal brede wielkassen te hebben ...

Ik denk niet dat je hier echt met zekerheid op zult kunnen antwoorden
                          Een V8, dan zou het een S6 zijn dus..

mmm..

Comment

• In mijn ogen is het een 4.2 V8, maar je kan inderdaad nooit zeker weten, tenzij het nummerplaat opsporen, de man bellen en hem dwingen zijn papieren aan u te geven om het te checken?

Comment

• Heb wat foto's gecheckt van 3.0's en bovenstaand lijkt me echt wel een S6 te zijn..

Comment

Heb wat foto's gecheckt van 3.0's en bovenstaand lijkt me echt wel een S6 te zijn..
                                Of een gewone 4.2 V8 met 300pk

Die hadden ook verbrede wielkassen maar misschien heeft enkel de S6 die zwarte diffusor tussen de uitlaten...
                                Last edited by ; 25/03/2007, 11:49.

Comment

• die hierboven is een S6, staat altijd bij ons int dorp...

heeft er wel lelijke chromé velgen opsteken, als zomervelg dan toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                    die hierboven is een S6, staat altijd bij ons int dorp...

Bedoel je nu die S6 hierboven of bedoel je een S6 die er hetzelfde uitziet?
                                    Als 1 : welk dorp?

Comment

Bedoel je nu die S6 hierboven of bedoel je een S6 die er hetzelfde uitziet?
                                      Als 1 : welk dorp?
                                      de S6 met nr plaat TNY-xxx

Keerbergen, ik denk da ik u heb zien rijden in haacht... twas in ieder geval een RS6 met zwitserse plaat... vrijdag, laat in de namiddag ongeveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                        de S6 met nr plaat TNY-xxx

Keerbergen, ik denk da ik u heb zien rijden in haacht... twas in ieder geval een RS6 met zwitserse plaat... vrijdag, laat in de namiddag ongeveer.
                                        Yes, on my way to Brucargo, of terug.
                                        En u bent? Naam, wagen? (creditcardnumber)?

Comment

Yes, on my way to Brucargo, of terug.
                                          En u bent? Naam, wagen? (creditcardnumber)?
                                          Nen onbekende in een peugeot 106... tis is iets anders e

Comment

Working...
                                          X