Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe Sedan is niet echt mijn ding. En indd die grill
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDik machien.
Hoewel 'ie der onwaarschijnlijk goed mee staat, ben ik niet zo zot van die nieuwe hype 'white is the new black'...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenJa Leftlane, maak maar een topic aan hé over je nieuwe RS4 in het wit met gunmetal velgen ..
Dream dream !!
Héérlijke kar, nog 100x vetter als je RS6, en die is al zo vet !
Ach voor mij telt eigenlijk hoofdzakelijk de snelheid. En een RS4 is even snel, dus ik zie het nut er dan weer niet van in
Wel een uiterst discrete raket weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenJa Leftlane, maak maar een topic aan hé over je nieuwe RS4 in het wit met gunmetal velgen ..
Dream dream !!
Héérlijke kar, nog 100x vetter als je RS6, en die is al zo vet !
Ik vind eigelijk de RS6 nog steeds een pak dikker dan een B7 RS4...
De RS6 tov een B5 RS4, en ik zou het écht enorm moeilijk hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZalig, die twee bovenstaande zinnen zijn exact even lang!
wtf dude
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe RS6 tov een B5 RS4, en ik zou het écht enorm moeilijk hebben...
Ik denk dat ik zelfs nu een B5 RS4 onder men kont zou hebben als die een 20 l grotere tankinhoud zou hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengohja, voor de km's die jij doet zou ik toch ook voor een RS6 gegaan zijn.
Tja, tzou een aartsmoeilijke keuze geweest zijn.
Die B5 RS4 is natuurlijk een stuk goedkoper, oogt wat mij betreft wat sportiever en is handgeschakeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk denk dat ik zelfs nu een B5 RS4 onder men kont zou hebben als die een 20 l grotere tankinhoud zou hebben
Bestaan er eigelijk geen 'upgrade' grotere tanks voor de B5?
Das idd wel nogal ongelukkig, die 55(?) litertank...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTja, tzou een aartsmoeilijke keuze geweest zijn.
Die B5 RS4 is natuurlijk een stuk goedkoper, oogt wat mij betreft wat sportiever en is handgeschakeld.
Idd, dat zijn de dingen die mij enorm aanspreken in de B5 RS4.
Plus ook, hij is een pak nimbler en lichter dan de RS6 natuurlijk.
Een Nogaro blauwe met blauw alcantara met zwart leder binnen....
Magnifiek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBestaan er eigelijk geen 'upgrade' grotere tanks voor de B5?
Das idd wel nogal ongelukkig, die 55(?) litertank...
Comment
Comment