Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Vlakbij dat puntje land rechts naast die zonnevlek op het meer, daar zit ik nu
    amai zalig

organiseer eens een switzerland trip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Zalig... Is het water warm genoeg om te zwemmen?
      Kom is langs om te proberen. Ik denk nu nog 6°

Maar in de zomer is het OK hoor

Comment

• 6° is me wat te weinig. 20°, cava

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          amai zalig

organiseer eens een switzerland trip

Awel ik denk dat ik dat inderdaad eens ga doen. Maar de rijstijl gaat wel SERIEUS aangepast moeten worden of het gaat serieus duur worden voor sommigen
          Maar ik zie dat zeker zitten, mijn route via Duitsland nemen, misschien nog wat kleinere baantjes erbij pakken. In Zwitserland wat coole dingen gaan doen en wat bergpassen rijden. Kan wel leuk worden.

Comment

Vlakbij dat puntje land rechts naast die zonnevlek op het meer, daar zit ik nu

*JALOERS!!!*

Comment

Awel ik denk dat ik dat inderdaad eens ga doen. Maar de rijstijl gaat wel SERIEUS aangepast moeten worden of het gaat serieus duur worden voor sommigen
              Maar ik zie dat zeker zitten, mijn route via Duitsland nemen, misschien nog wat kleinere baantjes erbij pakken. In Zwitserland wat coole dingen gaan doen en wat bergpassen rijden. Kan wel leuk worden.
              I'll be good

sounds like fun

Comment

• Wel, ik eigenlijk ook... Hoe zalig moet het zijn om 's morgens uit je raam te kijken en dat voor je te zien. Ik zie hier 's morgens iedere keer weer het station en het Seinhuis, dat word je beu. Natuur niet!

Comment

Wel, ik eigenlijk ook... Hoe zalig moet het zijn om 's morgens uit je raam te kijken en dat voor je te zien. Ik zie hier 's morgens iedere keer weer het station en het Seinhuis, dat word je beu. Natuur niet!
                  Ik zie van 's morgens vroeg tot 's avonds laat papierwerk eigenlijk
                  Maar soit aangezien ik nu de opdracht heb gekregen de 330 los te rijden sluip ik soms is weg en scheur de berg op hier tegenover

Comment

• Bwa, als je studeert zie je ook niet veel meer dan papier. Af en toe een pint, meer niet. Enfin, ik ben hier serieus off-topic aan het gaan. Wat voor iets is die 330 juist?

Comment

Ik zie van 's morgens vroeg tot 's avonds laat papierwerk eigenlijk
                      Maar soit aangezien ik nu de opdracht heb gekregen de 330 los te rijden sluip ik soms is weg en scheur de berg op hier tegenover

Das natuurlijk ook plezant.

Als ontspanning kijk ik op een tramkot!

Comment

Bwa, als je studeert zie je ook niet veel meer dan papier. Af en toe een pint, meer niet. Enfin, ik ben hier serieus off-topic aan het gaan. Wat voor iets is die 330 juist?
                        Nog verder offtopic

Comment

• maak dat mee, een drivers car in dit topic

Comment

• Een tam beestje dat moet worden wakker gemaakt ja. Nog een paar keer die hillclimb, een ritje of 2 naar Duitsland en ze staat perfect
                            En t'is een automaat

Comment

• Ban him!

Comment

• Terug ontopic

Comment

Ban him!
                                  Mo, als ik iets slecht zeg over BMW ist niet goed, en als ik iets goeds zeg, ist ook niet goed...

Rare mensen hier

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X