Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenEens een andere kleur voor een S3:
YUK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenMooi is het ni maar ik vind het nog coolOp speciale auto's mag ook een opvallend en speciaal kleurtje.Op een 1.9tdi zou het belachelijk zijn,maar op een S3,waarom ni
Comment
-
Dat groen is sowieso een lelijk kleur, zelfs op een GT3. Trouwens, is het groen van de de GT3 niet ietsje feller?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep, de E46 M3 3,25-liters (S54) leveren doorgaans ook maar 'n 335pk, zo'n 10 minder dan opgegeven. Anderzijds, de M52B28 (de 2,8-liter uit de E36 op 't eind en in 't begin van de E46), die leverde standaard doorgaans zo'n 210 pk in plaats van 193 pk. Begrijpe wie begrijpen kan. AMG deed dat trouwens ook, om wille van beleidskeuze en het "koning laten" van de SLK 55K AMG, had de E 55K AMG maar 476 pk, zogezegd, maar dynosheets bewezen méér wel dan niet dat de E 55K AMG ook z'n volle vermogen had en zo'n 500pk afleverde. Leuk. Dat van die BMW M54B30 (3.0i) kan ik niet bevestigen, eerder ook 't omgekeerde. De 231pk worden doorgaans correct gehaald, nooit iets anders over gelezen. Wat 'k wel al hoorde, is dat veel 745d hun opgegeven vermogen ook niet halen. Veel Audi's 3.0 TDI ook niet, die zitten net zoals die BMW V8 ook vaak zo'n 10-tal pk's onder 't opgegeven vermogen.
Nas hier had toch ook troubles met z'n S4? Die leverde op de bank bij Heinz toch ook maar 320pk? Of heb ik dat verkeerd voor?
Na enkele run's en een andere luchtfilter kwamen we uit op 307 pk ..
en dat is dus nog steeds het vermogen waarmee ik rondbol.
Ik ben er zelf niet van te spreken dat audi hier geen afdoende antwoord op geeft.
Waar ik wel niet uit ben is de basis waarop officiële meetingen gebeuren;
Is dit aan de motor zelf? Of op de wielen, in dit laatste geval wordt dit verlies door de quattro aandrijflijn toch ingecalculeerd dacht ik ..
Soit dag dagelijks is het een fijne wagen, en met een goede 40 pk tekort .. ben ik nog nooit in verlegenheid gebracht door een M3 .. dus zouden deze dan ook minder vermogen hebben?
Het blijft bizar.
Comment
-
RS4 tegen nieuwe M5 : http://www.youtube.com/watch?v=-Amu9LJDQLM
RS4 tegen ouwe M5 : http://www.youtube.com/watch?v=dodSqJPKK8M (vooral de laatste sprint is 'n mooie)
RS4 vs. M3 CSL (sprints vanuit ca. 40 km/u) : http://www.youtube.com/watch?v=MW4yuOu7BkM
Eerste filmpje toont 'n zeer vlotte RS4 (zou zo moeten zijn), de twee andere tonen 'n RS4 die toch onverwacht weinig pit *lijkt* te hebben. Kan toch niet waar zijn dat Audi er niet in slaagt om die 100 pk / liter werkelijk op consistente wijze te halen uit de 4,2-liter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
en dat dumpen van die turbo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenthe power of fivecilinders
en dat dumpen van die turbo
idd indrukwekkend! Maar da zal serieus wa euri gekost hebben. En ik stel me de vraag of dat wel 'gezond' is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichtenidd indrukwekkend! Maar da zal serieus wa euri gekost hebben. En ik stel me de vraag of dat wel 'gezond' is.
In deze zal natuurlijk wel een PAK geld gestoken zijn, maar de prestaties zijn er dan ook naar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJe moest eens weten hoeveel van die S2's, RS2's er niet getuned zijn Zéker in die noordelijke landen ginter. En dat heeft een reden natuurlijk, tzijn oersterke blokken
In deze zal natuurlijk wel een PAK geld gestoken zijn, maar de prestaties zijn er dan ook naar.
Idd, ik was op youtube aan 't zoeken naar een originele S2, maar die zijn ni makkelijk te vinden... toch ni die op youtube staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenMooi is het ni maar ik vind het nog coolOp speciale auto's mag ook een opvallend en speciaal kleurtje.Op een 1.9tdi zou het belachelijk zijn,maar op een S3,waarom ni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind de kleur niet mooi staan. Liever zwart, of wit, dan staat ie meteen stoerder.
En toch : gimme.
Deze morgen mij nog wat uitgeleefd op de Audi.de CC. Q7 4.2 TDI van 110.000 EUR (dat ding is krachtiger dan de 5.0 V10 TDI !), en daarna wat met de RS4'tjes zitten klooien. Vond maar geen bevredigdende kleurencombo ... tot ik dat knappe donkergroen "vond", en er een Exclusive amaretto interieurtje bij dacht. Uiteraard met kuipzetels.
*kassa*
Ik vind trouwens de cabrio de knapste van de A4 facelifts. Zo'n RS4 Cabrio, in 't donkergroen, met amaretto leder, chroom, gepolierde RS-velgen, ... Ja, gimme.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEnigste nadeel aan de RS4, is dat 't een A4 is : die facelift-achterlichten zijn knap van vorm, maar ooo zo doodsaai van kleur.
In sedan is ie dan wel best weer stoer
Comment
Comment