Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Hoe trekt dat, in vergelijking met jouw luciferdoos?
    Die 1ste van die foto moest passen, maar kan ook zijn omdat hij nog winterbanden had en bij 240 moest stoppen

Verder ben ik 's nachts nog eens een zwarte RS4 avant tegengekomen, gelijkopgaand. Als er al een verschil is is het heel minimaal. Maar dat was natuurlijk wel "rolling start". 0-100 denk ik dat de RS4 in het voordeel zal zijn wegens hangeschakeld ?

Comment

• gewicht/pk ratio lijkt me ook beter
      en 'n modernere 4WD die sneller reageert
      plus RWD-erig karakter
      en de stick, yep

Maar wie trekt er nou continu van 0 tot 100? Dan zijn die marginale krellen gelijk Integra's Type-R en zo ook snel. The real fight between the big men, is above 160.

Comment

• Hoe durft ge de beste fwd auto ooit, een marginaal krel noemen ?

Comment

• Mijn gedacht Type R is the shizzle my nizzle !!!

Comment

gewicht/pk ratio lijkt me ook beter
            plus RWD-erig karakter
            en de stick, yep

Maar wie trekt er nou continu van 0 tot 100? Dan zijn rgdie mainale krellen gelijk Integra's Type-R en zo ook snel. The real fight between the big men, is above 160.
            Now you've done it...

Comment

gewicht/pk ratio lijkt me ook beter
              plus RWD-erig karakter
              en de stick, yep

Maar wie trekt er nou continu van 0 tot 100? Dan zijn die marginale krellen gelijk Integra's Type-R en zo ook snel. The real fight between the big men, is above 160.

Hebben beide de RS4 en de RS6 geen full-time 4x4 systeem? Wel variabel, dat wel... Maar zolang er geen gripverlies is bij een van de auto's, heeft dit geen enkele invloed op welke sneller en welke 'trager' is.

En ik denk dat in praktijk een stickshift in vele gevallen 'trager' is dan een (goede, moderne) automaat. Zéker in een sprintje vanaf lage snelheden, waarbij er vaak geschakeld moet worden.

Comment

Enigste nadeel aan de RS4, is dat 't een A4 is : die facelift-achterlichten zijn knap van vorm, maar ooo zo doodsaai van kleur.

Ik vind trouwens de cabrio de knapste van de A4 facelifts. Zo'n RS4 Cabrio, in 't donkergroen, met amaretto leder, chroom, gepolierde RS-velgen, ... Ja, gimme.
                Ik ben het hier echt helemaal mee eens. Die achterlichten ogen veel te plastiekerig en oranje. En de cabrio is inderdaad super geslaagd, zeker de achterlichten. En ik zou 'm ook in exáct dezelfde combinatie willen. Straf!

Comment

• B5 RS4 am Ring

Comment

• zon B5 RS4 blijft zo knap hé
                    hebt ge meer pics waarop de velgen beter te zien zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      zon B5 RS4 blijft zo knap hé
                      hebt ge meer pics waarop de velgen beter te zien zijn?

Helaas...

Is mee gaan is de oplossing

Eigenlijk zijn er helemaal niet zoveel RS audi's te spotten. Ik schat dat ik in totaal misschien 1 of 2 B7 RS4's gezien heb, een stuk of 4 B5 en 1 RS6.

Het zijn dan ook geen echte trackcars natuurlijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        B5 RS4 am Ring

Spijtig van die wielen...

Comment

Helaas...

Eigenlijk zijn er helemaal niet zoveel RS audi's te spotten. Ik schat dat ik in totaal misschien 1 of 2 B7 RS4's gezien heb, een stuk of 4 B5 en 1 RS6.

Ik droom ervan om ne keer mee te gaan naar de ring
                          maar kzal nog ff geduld moeten hebben vrees ik

het waren B7 RS' velgen zekers

Comment

Helaas...

Na de M3tjes, leek het mij nochtans alsof de Audi RS4 het meest vertegenwoordigd was.

Misschien niet op de Ring zelf, maar alleszins op de parkings
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              Na de M3tjes, leek het mij nochtans alsof de Audi RS4 het meest vertegenwoordigd was.

Misschien niet op de Ring zelf, maar alleszins op de parkings

Maar tussen het aantal M3's en het aantal RS4's er wel een huuuuuuge gap

Comment

• Comment

• Dat is Daytona, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Dat is Daytona, niet?
                                    Jup, denk het wel. Heb er mee staan praten met die kerel, had geen geperforeerde schijven.
                                    Was wel grappig, ik stond aan de ingang en ik hoor een mega gepiep achter mij, ik zeg ja dat kennen we van ergens, en ja hoor

Heb 'em dan nog meegestuurd met Wannes met de mini

Comment

• Cool.

Toch raar dat ze vanuit fabriek op die RS6'en geen 'voldoende' (?) capabel remsysteem steken...
                                      Zo'n dingen merken ze toch als ze met de mules op circuit gaan?

Die gast zijn achterste nummerplaat... geel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Cool.

Toch raar dat ze vanuit fabriek op die RS6'en geen 'voldoende' (?) capabel remsysteem steken...
                                        Zo'n dingen merken ze toch als ze met de mules op circuit gaan?
                                        Ik snap het ook niet echt niet

Die gast zijn achterste nummerplaat... geel?

'T was een engelsman (een Brit toch alleszins), volgens mij vinden ze het gewoon cool, zo'n duits D'tje dernaast.

Comment

'T was een engelsman (een Brit toch alleszins), volgens mij vinden ze het gewoon cool, zo'n duits D'tje dernaast.

oh ja nu zie'k het.

Comment

Working...
                                          X