Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    zo snel al?

Zo'n dingen moet je tijd geven bij vrouwen

Mja, ik wil er geen ambras over. En ik weet dat, als ik blijf zagen, dat er wel van komt. Pak deze week dan. Als 'ie dan al ni weg is. Ze hadden op 't S2forum gevraagd waar die ad staat. Ik heb gezegd dak ze ni direct vond. I know, een schande. Maar iemand anders heeft ze gevonden.

Comment

• Audi S5 Coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
        Audi S5 Coupe

Ziet er ergens zo photoshop achtig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Ziet er ergens zo photoshop achtig uit
          komt door da rood

Comment

• Ziet er ergens zo lelijk uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Ziet er ergens zo lelijk uit...
              Wel.. ik denk dat hij in't echt om uw vingers van af te likken is ... allee .. mijn vingers he..

Comment

• Gisteren de meest indrukwekkende tussensprint ooit meegemaakt. Opeens daagde een Audi RS4 B5 (vorig model) met Britse platen op : zeer breed en vooral ook laag (!!).

Nadat het verkeer vrijkwam ging ik naar rechts omdat ik iets verder de afrit van de snelweg moest nemen.

De RS4 wou eens showen en trok keihard op : man, dat was werkelijk ongelooflijk, vanaf pakweg 140 km/u schoot die als een kogel weg met een motorsound die ik eerlijk gezegd niet verwachtte : VET. De acceleratie was echt bovenaards, ik schat slechts een handvol seconden om van 140 naar 200 te schieten

Ik ben er dan ook zeker van dat dit er eentje was met een serieus getunede motor, richting 500 pk. Had ik plankgas gegeven met mijn 4S in de juiste versnelling, dan nog zou ik volkomen ter plekke gelaten zijn.

Comment

• En dat met een 2.7... Pas op het kan even goed eentje geweest zijn die door MTM of zo onder handen genomen was. En dan kan het ook al naar de 600 pk neigen... Zotjes!

Comment

• Comment

• Comment

• Mooie omgeving maar de kleur past niet op een RS4 imo

Comment

• Wow...

Ik vind het net een brilliante kleur...

En het doet de sedan er nog verdomd lekker uitzien...

Comment

• In Leuven stond er een paar dagen geleden - Parking Ladeuze - een RS6 Plus. 't was een belg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Wow...

Ik vind het net een brilliante kleur...

En het doet de sedan er nog verdomd lekker uitzien...
                              ² that baby

Comment

• Onderweg naar huis terug van vakantie ook pakweg 30 km met een RS4 aan het ''spelen'' geweest. We hadden nog niet eens een kleine kans maar hij liet ons altijd terug komen en dan zag je hem ff niet en dan oppeens zoef voorbij ..dan weer .. Echt een prachtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Gisteren de meest indrukwekkende tussensprint ooit meegemaakt. Opeens daagde een Audi RS4 B5 (vorig model) met Britse platen op : zeer breed en vooral ook laag (!!).

Nadat het verkeer vrijkwam ging ik naar rechts omdat ik iets verder de afrit van de snelweg moest nemen.

De RS4 wou eens showen en trok keihard op : man, dat was werkelijk ongelooflijk, vanaf pakweg 140 km/u schoot die als een kogel weg met een motorsound die ik eerlijk gezegd niet verwachtte : VET. De acceleratie was echt bovenaards, ik schat slechts een handvol seconden om van 140 naar 200 te schieten

Ik ben er dan ook zeker van dat dit er eentje was met een serieus getunede motor, richting 500 pk. Had ik plankgas gegeven met mijn 4S in de juiste versnelling, dan nog zou ik volkomen ter plekke gelaten zijn.

Volgens mij is zo'n B5 RS4 standaard ook sneller als een 4S, of vergis ik mij?

Comment

• Rs4 @ Kronplatz

'k Was bijna uit de lift gesprongen eens'k deze te zien kreeg
                                    Eigenlijk wel ongeloofelijk hoeveel S-RS'en je wel niet ziet in de bergen :s

Comment

• Ook nogn RS6 .. je moet er maar mee rijden *droom*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Volgens mij is zo'n B5 RS4 standaard ook sneller als een 4S, of vergis ik mij?
                                        Als het zo is, wat ik betwijfel, dan zal het maar ietsiepietsie zijn hoor. 370 pk maar een hoger gewicht...

Deze bak was meer dan bruut, en de sound was ook al helemaal niet standaard, klonk totaal niet als een 2.7 turbo maar eerder als mijn eigen 4S.

Zie dit filmpje van op een Autowereldmeeting uit 2005, waar je de sound kan vergelijken tussen mijn 4S en een RS4 met standaard uitlaat : http://www.youtube.com/watch?v=hLCrNz90vg8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn Bekijk Berichten
                                          Rs4 @ Kronplatz

'k Was bijna uit de lift gesprongen eens'k deze te zien kreeg
                                          Eigenlijk wel ongeloofelijk hoeveel S-RS'en je wel niet ziet in de bergen :s
                                          Meer dan dat je sneeuw ziet blijkbaar

Comment

Working...
                                          X