Binnen een jaartje of 2 zullen we ons ies bezighouden met de RSbitch é
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenBinnen een jaartje of 2 zullen we ons ies bezighouden met de RSbitch é
Oooh man toch... dat wordt PLEZIER hebben!!!
Strippen, chippen, handgeschakeldippen, en raceippen maar!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOooh man toch... dat wordt PLEZIER hebben!!!
Strippen, chippen, handgeschakeldippen, en raceippen maar!!!!
You betcha
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVoor op je M6?
Ik wil er wel 1, da's iets anders. Zo wil ik ook een Veyron :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel grappig hoe die LED's verkeerd of "kapot" overkomen op foto/video.
Koopte u dan ne bak van dik 'n miljoen euro, gaan z'n achterlichten maar half.
Who cares about the tail-lights
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWho cares about the tail-lights
Tis..
You don't give a shit about the people who drive behind you...
Comment
-
Onwetenden !!!
Zéér belangrijk !!!
Als je aan 407 km/u langs een andere weggebruiker knalt, dan MOET je je achterlichten aan hebben, anders heeft 'ie je nooit gezien. Mét achterlichten ziet 'ie tenminste zo'n rode streep passeren.
En dat pretendeert dan autoliefhebber te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOnwetenden !!!
Zéér belangrijk !!!
Als je aan 407 km/u langs een andere weggebruiker knalt, dan MOET je je achterlichten aan hebben, anders heeft 'ie je nooit gezien. Mét achterlichten ziet 'ie tenminste zo'n rode streep passeren.
En dat pretendeert dan autoliefhebber te zijn.
Shiiiit man... eigelijk....
wtf... vierhondert per uur jong...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenShiiiit man... eigelijk....
wtf... vierhondert per uur jong...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerlijk? Ik zou 't ni durven, denk ik. 'k Heb al 'n paar keer een goeie 300 (echte) per uur gereden, in België nog wel ( ), en 't is toch oerend hard. Vierhonderd, miljaar, 't is eigenlijk te zot voor woorden.
Naar't schijnt (I know: , maarja... ) is't zelfs niet eens doenbaar op 99% van de snelwegen. Vaak door de slechte staat van het wegdek, of eventuele bochten, maar sowieso door het verkeer.
Comment
-
Dat kan ik me goed inbeelden. Zelfs aan 250 per uur word je in België al zeer danig dooreen geschud. In Frankrijk gaat dat nog goed, en bepaalde Duitse autostrades liggen er ook zeer goed bij. Maar in België... De meeste autostrades hier zijn zelfs aan 120 per uur al 'n ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat kan ik me goed inbeelden. Zelfs aan 250 per uur word je in België al zeer danig dooreen geschud. In Frankrijk gaat dat nog goed, en bepaalde Duitse autostrades liggen er ook zeer goed bij. Maar in België... De meeste autostrades hier zijn zelfs aan 120 per uur al 'n ramp.
True true...
Soms helpt het als je sneller rijdt...
Comment
Comment