Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dat kan ik me goed inbeelden. Zelfs aan 250 per uur word je in België al zeer danig dooreen geschud. In Frankrijk gaat dat nog goed, en bepaalde Duitse autostrades liggen er ook zeer goed bij. Maar in België... De meeste autostrades hier zijn zelfs aan 120 per uur al 'n ramp.

Frankrijk is het beste land om hard te rijden, qua autostrade dan.
    Nederland is ook uitstekend.
    België is indd echt slecht.

Duitsland is vaak ook zeer slecht, vooral in het oude West-Duitsland. Oost-Duitsland is een droom

Comment

• Heerlijk triootje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten

prachtige video he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Schilderen = spuiten in deze context, inderdaad.
          Owkee!

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          DIE plaat wil ik

Frankrijk is het beste land om hard te rijden, qua autostrade dan.
          Nederland is ook uitstekend.
          België is indd echt slecht.

Duitsland is vaak ook zeer slecht, vooral in het oude West-Duitsland. Oost-Duitsland is een droom
          Rood: en ni alleen door 't wegdek. Daarstraks naar de keuring geweest met oTTo. Eén van m'n laatste ritjes met hem. Toch wel geflitst zeker. 140km/h. Ni veel, maar elke boete is er één te veel.

Comment

• .
            .
            <---

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              .
              .
              <---

Sorry maat, ik snap 'em ni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                Rood: en ni alleen door 't wegdek. Daarstraks naar de keuring geweest met oTTo. Eén van m'n laatste ritjes met hem. Toch wel geflitst zeker. 140km/h. Ni veel, maar elke boete is er één te veel.
                my condoleances

Comment

• Ai chevy chevy... en dan moet je nog beginnen rijden met je S2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Ai chevy chevy... en dan moet je nog beginnen rijden met je S2
                    Toeristenrondje op de ring, safe ff wat gas geven, ideaal

Comment

rs2

en de andere 2 uiteraard ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        my condoleances
                        Tja, name of the game é. Het ergste vind ik dak ze op den heenweg heb zien staan. Maar acht dus da ze nog wa verder stonden. En ik was dieje van voor mij in't oog aan 't houden, dieje wou op mijn baanvak komen, maar was precies ni erg zeker. Tip voor in't vervolg: minder opletten op 't verkeer.
                        Ach, zolang ik m'n rijbewijs ni kwijt ben...

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Ai chevy chevy... en dan moet je nog beginnen rijden met je S2
                        Tegen wie zeg je't. 309nm, als ik eens kuch, gaat 'ie al te snel.

Toeristenrondje op de ring, safe ff wat gas geven, ideaal
                        Mja, ik geef wel eens graag gas. Maar als't veilig kan, rijd ik gewoon 140km/h. Nooit gevaarlijk, vraag maar aan Avantus. Daarstraks kon het dus. Maar dieje plisie dacht daar anders over. Ring komt er zeker van zenne, dit jaar.

Comment

Mja, ik geef wel eens graag gas. Maar als't veilig kan, rijd ik gewoon 140km/h. Nooit gevaarlijk, vraag maar aan Avantus.
                          kan ik alleen maar beamen

Dus je hebt je S2'tje al?

ongeduldig ventje é ikke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            kan ik alleen maar beamen

Dus je hebt je S2'tje al?

ongeduldig ventje é ikke

Nope. Morgenavond normaal gezien. Heb nog niks gehoord. Morgen eens bellen.

En euh, ben ook ongeduldig ze. Maar nu komt da eigelijk perfect uit. Moet geen van de twee buiten slapen.

Comment

Mja, ik geef wel eens graag gas. Maar als't veilig kan, rijd ik gewoon 140km/h. Nooit gevaarlijk, vraag maar aan Avantus. Daarstraks kon het dus. Maar dieje plisie dacht daar anders over. Ring komt er zeker van zenne, dit jaar.

Chevy, ik zit ook op rs6.com, en daar plannen we met een aantal S/RS audis naar de ring te gaan deze zomer.

Hier de link: http://rs6.com/forum/showthread.php?t=11951

Of het er van komt, das natuurlijk de vraag, maar ik geef het maar even door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Chevy, ik zit ook op rs6.com, en daar plannen we met een aantal S/RS audis naar de ring te gaan deze zomer.

Hier de link: http://rs6.com/forum/showthread.php?t=11951

Of het er van komt, das natuurlijk de vraag, maar ik geef het maar even door

Da's heel vriendelijk schat! Moest ik kunne, ga'k met plezier mee. Maar ik geen van de data.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Eerlijk? Ik zou 't ni durven, denk ik. 'k Heb al 'n paar keer een goeie 300 (echte) per uur gereden, in België nog wel ( ), en 't is toch oerend hard. Vierhonderd, miljaar, 't is eigenlijk te zot voor woorden.
                                    Van de week nog een dikke 360km/u gereden!
                                    En dat op een stukje van 3500 meter.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                      Van de week nog een dikke 360km/u gereden!
                                      En dat op een stukje van 3500 meter.
                                      Moest mijn machien dat kunnen, en stonden er geen flitsers, 'k zou dat ook doen zuh. *jaloers*

Comment

• vet testje

rs2 wint uiteraard

Comment

• Objectief blijven he...

maarja audi is natuurlijk weer de beste

Comment

Working...
                                          X