Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Deze is
    Zou perfect staan bij m'n eveneens witte GT3 en M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Dat zijn geen B&W, denk ik. Die hebben titaankleurige spiegels, en de zetelbekleding is zwart. De achterkant van de kuipzetels en de interieurlijsten zijn wel in koetswerkkleur.

Tenzij de Duitse Audi-site nog niet alle details heeft prijsgegeven en, aangezien ik me daarop baseer, ik me dus vergis.
      Ik zou het eerlijk gezegd niet weten of je je vergist. De foto's komen rechtstreeks van fourtitude.com. HIER staat het hele artikel.

Oorspronkelijk geplaatst door Fourtitude.com

Audi RS 4 Exclusive Packages in Black and White

Quattro GmbH is further enhancing the visual attractiveness of the Audi RS 4 with two new equipment packages for the sports saloon and the Avant. The Black Audi exclusive and White Audi exclusive styling packages offer sophisticated optional extras.
      The two paint finishes, Phantom Black, pearl effect and Ibis White, ensure a striking exterior design for the V8 models. The Black styling packages and the White styling package with an ibis white single-frame grille provide the quattro models with a wealth of enhancements. The refined titanium look of the 9Jx19 cast aluminium wheels in 7 twin-spoke design with size 255/35 R19 tyres is also found on the exterior mirrors.

In the interior, the RS 4 unites the functionality of a sports car with an elegant, sophisticated ambience. RS bucket seats with painted backrest covers in phantom black or ibis white are a highlight. The premium standard is effectively maintained in the seat upholstery, which is made of Valcona leather in black metallic with decorative stitching in jet grey or ibis white depending on the styling package. These colour accents are also found on the RS sports steering wheel, the steering wheel rim, the gear knob and the handbrake grip, all of which are trimmed in high-quality suede. Exclusive front floor mats feature the RS 4 logo with piping in jet grey or alabaster white. What’s more, the paintwork colour of the inlays corresponds to the colour accents of the given styling package.

All in all, not only do the new styling packages underline the dynamism of the sports saloon and the Avant on the exterior; they also provide visual highlights in the interior. The Phantom Black styling package costs 6,500 euros, while the Ibis White package costs 7,200 euros.

The 309 kW/420 bhp V8 engine with FSI direct injection and a high-revving concept has an electronically governed maximum speed of 280 km/h. As an option – and at no additional cost – the two RS 4 styling packages include sports suspension plus, lowered by 10 mm.
      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      ... Die hebben titaankleurige spiegels, en de zetelbekleding is zwart ...
      Ze missen allebei inderdaad de titaankleurige zijspiegels, misschien de optie 'zijspiegels in koetswerkkleur' aangevinkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
        Ze missen allebei inderdaad de titaankleurige zijspiegels, misschien de optie 'zijspiegels in koetswerkkleur' aangevinkt?
        Wat dan met de bekleding binnenin? I mean, check de Duitse Audi-site, dat interieur van die witte.

Ik gok erop dat fourtitude.com al wat "extra foto's" van die B&W wou publiceren, en daarvoor teruggreep naar foto's van 'n zwarte met donkere wielen en de dark optics, en een witte met speciaal interieur. Jammer dat er van die witte geen foto van de neus is, je zou 't onmiddellijk zien aan de ring rond de single frame, als die chroom of zwart zou zijn, dan is 't geen B&W.

Comment

• In het wit of in het zwart , damm t'is moeilijk , in het wit heeft hij dat iets meer gevoel .

Het wit dus .
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Het hart zegt wit, maar het gezond-Belgisch-weer-verstand zegt zwart

Verrie naajs, vooral omdat je "gratis" de SSplus kan nemen.

Comment

• Eentje hier om de hoek heeft een RS6 besteld
              En ik heb al een ritje gereserveerd

Ik vond het al gek dat ie zijn vorige weg had gedaan voor een 530d Maar twas dus een tijdelijke wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Eentje hier om de hoek heeft een RS6 besteld

Ik vond het al gek dat ie zijn vorige weg had gedaan voor een 530d Maar twas dus een tijdelijke wagen.
                FF een RS6 wegdoen voor een 530d in de plaatsMoet volgens mij een enorm verschil zijn. Als ie er is maak maar veel foto's van dat beest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  FF een RS6 wegdoen voor een 530d in de plaatsMoet volgens mij een enorm verschil zijn. Als ie er is maak maar veel foto's van dat beest!

Ik vroeg net aan hem waarom ie zijn RS6 weggedaan had voor een 530d.

Was iemand achterin gereden, en dat was wat duur om te laten maken, dus maar een 530d, want de 535d was nog niet uit, en hij moest een stockwagen hebben.

En sindsdien is hij blijven kijken voor een alternatief, maar er is er nooit eentje gekomen.

Vond het wel raar dat hij nog niet wist dat ie een V10 biturbo ging hebben. Hij had ook gehoopt op een V8 terug.

En zijn RS6-motor ligt nu in zijn cobra-brouwsel

Comment

• Na een kijkje op audi.de ben ik tot de conclusie gekomen dat ik zo'n RS4 moet kopen (in 't zwart maar wel op factuur)

Comment

Eentje hier om de hoek heeft een RS6 besteld

dus wat ik gehoord heb van pré orders voor de nieuwe RS6 klopt dus wel zalig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                        dus wat ik gehoord heb van pré orders voor de nieuwe RS6 klopt dus wel zalig...
                        Ja, volgens mij wel dan.
                        Hij zei toch dat ie der eentje had besteld...
                        mvdm toch ook, niet?

Comment

Ja, volgens mij wel dan.
                          mvdm toch ook, niet?
                          SSSHHHTTT

Comment

Ja, volgens mij wel dan.
                            mvdm toch ook, niet?
                            volgens d'ieteren zou ik de allereerste zijn die effectief een bon heeft + voorschot betaald. Er zijn 3 voorbestellingen:
                            1. Mijn
                            2. eerste testwagen
                            3. tweede testwagen

Comment

• daarom dat ie ook niet wist dat het een V10 ging worden.
                              Ik ben ge-pj-ed

Ofwel koopt ie hem in Nederland, akn natuurlijk ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                volgens d'ieteren zou ik de allereerste zijn die effectief een bon heeft + voorschot betaald. Er zijn 3 voorbestellingen:
                                1. Mijn
                                2. eerste testwagen
                                3. tweede testwagen
                                Ah dat is zeer goed!

Ik zal m'n vader dan eens verplichten om de RS6 te testen...

Ofwel we eens een dag dan van wagen wisselen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

En zijn RS6-motor ligt nu in zijn cobra-brouwsel

WTF... neem eens foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    't Is wel een droom in combinatie met rijdershandschoenen : wat een grip heb je dan, zeg.

Inderdaad, in combinatie,
                                    zonder is het toch niet alles zo'n alcantara stuur, minder grip dan een lederen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      WTF... neem eens foto's!
                                      Maat van mij heeft de filmpjes op zijn GSM staan, zal hem eens bellen of ie ze kan doorsturen

Dat ding is echt ziek

En nu is ie er eentje bezig met meer dan 450pk en achterwielaandrijving.

Als dat maar goed komt...

Comment

Maat van mij heeft de filmpjes op zijn GSM staan, zal hem eens bellen of ie ze kan doorsturen

Dat ding is echt ziek

En nu is ie er eentje bezig met meer dan 450pk en achterwielaandrijving.

Als dat maar goed komt...

Ik wil beeld!

Comment

• Net even naar een RS2 gaan kijken, hier de foto's

Comment

Working...
                                          X