Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet even naar een RS2 gaan kijken, hier de foto's
Ook nie mis, die zilvere TDI...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZo, dat waren ze.
Ding kost een 10.000 EUR ongeveer, heeft 173.000km, van 1994.
Het enige wat me wat raar leek was die voorbumper, alsof er te grote uitsparingen waren. Maar dat kan zo lijken.
Da's geen misse prijs eigelijk voor die kilometerstand...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenInteresse LL ? Zou wel vet zijn naast je zwarte RS6 een zwarte RS2
Anders ga'k niet kijken he
Tis dat de prijzen voor die S/RS'en hier zo goedkoop zijn, in België zou dezelfde wsl dik 15.000 EUR kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAnders ga'k niet kijken he
Tis dat de prijzen voor die S/RS'en hier zo goedkoop zijn, in België zou dezelfde wsl dik 15.000 EUR kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Goh, zelfs ik begin al te denken dat dat beter is dan een Integrale.
Toch aan die prijs
Tgaat in ieder geval harder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTgaat in ieder geval harder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTgaat in ieder geval harder
And let's face it... das 't belangrijkste hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk wou zeggen dat snelheid niet alles is, maar ik ben natuurlijk tegen u bezig
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAnd let's face it... das 't belangrijkste hé...
Comment
Comment