Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenik begin serieus naar blauw te neigen maat
en je hebt eigenlijk wel gelijk dat dit zowat HET moment is om te kopen... veel dalen zullen ze wel niet meer, eerder weer stijgen op termijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenals ik er eens foto's van mag nemen/eens meerijden is 't me allemaal wel goed
en je hebt eigenlijk wel gelijk dat dit zowat HET moment is om te kopen... veel dalen zullen ze wel niet meer, eerder weer stijgen op termijn denk ik
Probleem is dat ik op het moment geen degelijke blauwe vind
Mijn ongeduld zegt : " koop dan een zwarte, zagevent" en men autoliefde zegt "wacht op een blauwe"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenProbleem is dat ik op het moment geen degelijke blauwe vind
Mijn ongeduld zegt : " koop dan een zwarte, zagevent" en men autoliefde zegt "wacht op een blauwe"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenProbleem is dat ik op het moment geen degelijke blauwe vind
Maar toch een paar blauwe;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, ik denk wel dat het grootste probleem ligt bij het woord 'degelijke' in de zin...
Maar toch een paar blauwe;
http://mobile.de/SIDsVvkjY6bf92UH3S6...1111257996626&
Afgezien van het feit dat het er uit Duitsland zijn (ik wil er 1 in CH kopen), lijken het me 3 tjoeningbakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Die zeteltjes vind ik wel lekker kinky!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenToch wel een goede prijs; 11.118,42€
Die zeteltjes vind ik wel lekker kinky!!
Tegen actuele EUR/CHF koers zelfs maar 10.300 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTegen actuele EUR/CHF koers zelfs maar 10.300 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
En een mild chipke derin... moet lekker vooruit gaan...
Vraag dan wel zeker van welk merk die chip is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
En een mild chipke derin... moet lekker vooruit gaan...
Vraag dan wel zeker van welk merk die chip is.
Yeah indd, in't begin hadden we deze eigenlijk al genegeerd door de tuning, maar dat ding ziet er voor de rest eignelijk pak origineel uit. Edelstahlauspuff zou wel zelfs niet storen.
Enkel die chip en de invloed er van op de motor is natuurlijk van groot belang. Proberen in de mate van mijn mogelijkheden alles degelijk te checken volgens het checklistje van Avantus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidd, merk en eventueel certificaat van die chiptuning zou zeker handig zijn.
Goed gedaan is dat niet echt nadelig zo'n chiptuning, maar als het zo'n chipje van op ebay voor 60€ is... oppassen.
Ben benieuwd, hij ziet er vet uit!
Er staat dacht ik 354 pk bij, op een of andere manier moet ie toch aan dat exacte getal geraakt zijn, hopelijk met de nodige documentatie.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDie van FKM is verkocht denk ik. Die heeft meer dan een jaar op jou staan wachten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenOp't laatste 15k geloof ik.
Da's bijna 5k meer als hier, dus ben al wat gerustgesteld
Comment
-
Comment