Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en indien dit wel zo is heb ik zo 't vermoeden dat dat niet lang zal duren
Heb hier nog een Autowereld liggen waar ze "meer dan 200pk voor minder dan 20.000€" zoeken, daar staat ook een verslagje in van de RS2 en ze zeggen dat "hij beteugeld moest worden op 260km/u" dus ik denk het wel
edithje roept juist dat hij dan idd misschien toch niet begrensd is
Heb hier nog een Autowereld liggen waar ze "meer dan 200pk voor minder dan 20.000€" zoeken, daar staat ook een verslagje in van de RS2 en ze zeggen dat "hij beteugeld moest worden op 260km/u" dus ik denk het wel
edithje roept juist dat hij dan idd misschien toch niet begrensd is
een Porsche 996 Carrera 4S haalt met 320pk 285 km/u en weegt ongeveer 1400 kg
een RS2 heeft ongeveer evenveel pk, maar weegt wel 1600 kg... dus veel meer dan 262 zal die toch nie halen zunne
Voor de zoveelste keer (en zonder offence uiteraard hé), gewicht heeft géén invloed op topsnelheid. En is dus ook geen argument om te zeggen waarom één auto sneller of trager is dan een andere met evenveer vermogen.
Voor de zoveelste keer (en zonder offence uiteraard hé), gewicht heeft géén invloed op topsnelheid. En is dus ook geen argument om te zeggen waarom één auto sneller of trager is dan een andere met evenveer vermogen.
dat heb ik hier al meermaals gelezen maar ik kan 't nog steeds niet geloven... de topsnelheid van een lege vrachtwagen ligt toch ook hoger dan een volledig volgeladen vrachtwagen?
en die Porsche zal ook wel aërodynamischer zijn dan de RS2 dus dat zal ook wel wat schelen...
Comment