Nee nee, dat is de RS4 van iemand op RS6.com. Ik vind dat gewoon de beste combi : avus wordt heel weinig gekozen, en 't staat prachtig met de shadow look en de tita-velgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas audi, das gewoon kapot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Schoon hé.
Ik heb vorig jaar mijn vader keihard zitten 'belobbyen' om zo eentje te kopen...
Maar 'ie wou niet happen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSchoon hé.
Ik heb vorig jaar mijn vader keihard zitten 'belobbyen' om zo eentje te kopen...
Maar 'ie wou niet happen...
http://www.mobile.de/SID7ZYUXoi0.JvWESUiwj6GZA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11793260 85A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B61B20C153%81V-t-vCaMiMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6A3B21D1900BGND2 005CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D2000A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=72&id=11111111142 270475&
zo eentje bijvoorbeeld.
Liefst met half alcantara zetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWaardebehoud is maar triestig voor de S en RSmodellen hé ...
Gelukkig.
Ik vind waardevaste auto's niet zo interessant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWaardebehoud is maar triestig voor de S en RSmodellen hé ...
Als ik zie voor hoeveel ik men rs6 gekocht heb, ocharme die vorige eigenaar. Ik zou zo'n ding nooit nieuw kopen denk ik...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Maar die taxen in België
beter voor RS4 gaan 2.7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVetgeil he
Maar die taxen in België
beter voor RS4 gaan 2.7
Ja, als het van mij afhing... DIRECT een RS4!
Maarja, als't voor mijn pa moet zijn... die gaat automaat willen.
Enja... voor die 350 betaalt 'ie meer taxen dan voor zo'n 4.2...
Comment
-
Dit is em... jaaaaaa!
Schoone combo van die kleur en wielen en interieur.
Die gast heeft wel wat te neig op de koplampen zitten spuiten met z'n hogedrukreiniger ....
Comment
-
Comment