Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijne maat heeft een maand geleden testgereden met de RS4 in Kortenberg en was toch wel serieus onder de indruk.
Hij heeft ondertussen bijna 150.000km met zijn RS4 en wil een nieuwe wagen omdat de zijne afgeschreven is. Ik heb 'm nog willen overtuigen van de M3, maar sinds hij quattro gewoon is wil hij niets anders meer...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Mijne maat heeft een maand geleden testgereden met de RS4 in Kortenberg en was toch wel serieus onder de indruk.
Hij heeft ondertussen bijna 150.000km met zijn RS4 en wil een nieuwe wagen omdat de zijne afgeschreven is. Ik heb 'm nog willen overtuigen van de M3, maar sinds hij quattro gewoon is wil hij niets anders meer...
Zo één stond er vroeger altijd aan een motozaak in Hasselt. Geen idee of die nog heeft, kom er niet dikwijls meer voorbij. Stond vroeger tijdelijk ook een S2 op die parking, denk van dezelfde persoon was. Binnen paar weken zal ik wel merken als die er nog staat dan woon ik daar weer vlakbij.
Als je de S2 -ooit- beu mocht geraken, een A5 of S5 he... You like??
Ik ben gek van de B5 RS4. De B6 S4 vind ik ook knap. Maar da zijn geen coupés en mag ik dus ni kopen van u. Die S5 kan mss nog iets worden, maar die motoren.... Tis die biv é.
Ik ben gek van de B5 RS4. De B6 S4 vind ik ook knap. Maar da zijn geen coupés en mag ik dus ni kopen van u. Die S5 kan mss nog iets worden, maar die motoren.... Tis die biv é.
RS4B5, RS4B5!!
Tis "maar" een 2.7, en dat ding blaast als een raket.
Inderdaad. ik heb er zelf al meermaals mee gereden en deze wagen is echt retesnel.
Enige minpunten: Motorgeluid vind ik wat fel gedempt in het interieur en het verbuik is buitensporig.
Met alle respect BMWMB, maar da weet je wanneer je zo'n wagen koopt. Ik vind het soms raar wanneer mensen bvb zeggen, zo'n Smartje is iets tof. Maar de koffer is ni all that.
De S2 verbruikt bij sportief rijden duidelijk meer dan de TT. Ni meer dan logisch me dunkt.
Comment