Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En eigelijk valt die prijs toch mee ofniet? Voor 18000km...

Hoewel... het ding is wel 6 jaar oud natuurlijk...

Comment

• Hou de kleenex'jes al maar gereed

Comment

• Comment

• *spritz*

En zoiets kan je dus ook door de Belgische AK krijgen, hè ! (met uitzondering van de zijdelingse verstevigingsbalken vooraan)

Stel je voor.

De ideale kar als je plots terug single bent en je ontmoet een hyperlekkere MILF waarmee je wel 'es iets wil doen, maar die blijkt kinderen te hebben. "Ik ga ze wel afhalen van school, schat!" En dan achterin dumpen en dan zéér wild naar huis rijden. Gegarandeerd pureepatatjes eten die avond.

Comment

• S6 op de Ring. Zeer herkenbaar met de LED's.
            Last edited by ; 22/05/2007, 05:55.

Comment

• Ik wil nog een MTM compressorkitje op die rode!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Fok, da is VET...

Da moet snel door nen bocht gaan, met die slicks...

En inderdaad... kompressorke derop hé... want met die slicks heeft da toch te weinig power voor die hoeveelheid grip

Comment

• Ik wil dat wel eens doen met een RS6 Avant

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• RS6 in sedan versie, zie je ook niet vaak

Comment

• Comment

• Comment

• Die S5 toont zo lomp !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                  Die S5 toont zo lomp !
                                  ik vind hem in het echt beter meevallen dan op foto, maar ik heb dat vaak bij nieuwe modellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                      Die S5 toont zo lomp !
                                      Door de hoge gordellijn mss? De lijn rond de achterste zijruiten ben ik nog steeds niet gewend. Voor de rest mag ik hem in feite wel, maar of ik hem zou verkiezen boven een R(S)4 Avant? Hmmm. Alleen als hij echt beter zou zijn en ik sowieso de ruimte niet nodig heb. En dan nog ... Er is nog zoiets als een 335i of M3 ook.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        De ideale kar als je plots terug single bent en je ontmoet een hyperlekkere MILF waarmee je wel 'es iets wil doen, maar die blijkt kinderen te hebben.
                                        Off topic, maar een MILF heeft per definitie kinderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Off topic, maar een MILF heeft per definitie kinderen

Ik wist niet dat die termen ook ingeburgerd waren bij 30-plussers.

Comment

Working...
                                          X