Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEh, is dat die bak niet met 530pk?
Jawohl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenB5 RS4 >>>>>>> B7 RS4
Echt met mijlen voorsprong ofniet!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenPas op, hij is dan wel minder karaktervol maar ik vind het toch echt een waardige opvolger!
Bwoa...
Stoerder/bruter vind ik niet direct hetzelfde als meer karakter hebben...
Maar ieder z'n smaak uiteraard. De nieuwe heeft zeker iets.
Comment
-
Audi S8, eerste wagen dat ik zou kopen moest ik het mij financieel kunnen permiteren.
Heb hier wel een vraagje over, heb al veel gelezen en heb hier ook wel enkele boekjes thuis liggen over de S8 maar ik vraag mij nu af is het mogelijk om het interieur te verkrijgen zonder carbon en zonder hout, bijvoorbeeld enkel geborsteld aluminium van in de S6. Anders zou ik dit echt spijtig vinden. Vind dat carbon echt niet mooi aan de binnenkant van een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenAudi S8, eerste wagen dat ik zou kopen moest ik het mij financieel kunnen permiteren.
Heb hier wel een vraagje over, heb al veel gelezen en heb hier ook wel enkele boekjes thuis liggen over de S8 maar ik vraag mij nu af is het mogelijk om het interieur te verkrijgen zonder carbon en zonder hout, bijvoorbeeld enkel geborsteld aluminium van in de S6. Anders zou ik dit echt spijtig vinden. Vind dat carbon echt niet mooi aan de binnenkant van een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEcht he, ik doe mee dan krijgen we misschien korting
maar da hoeft niet echt, met de S8 hoor je mij nooit meer klagen
Comment
Comment