Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Small enough to care, big enough to dare....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Eh, is dat die bak niet met 530pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Eh, is dat die bak niet met 530pk?

Jawohl

Comment

• B5 RS4 >>>>>>> B7 RS4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  B5 RS4 >>>>>>> B7 RS4

Echt met mijlen voorsprong ofniet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Echt met mijlen voorsprong ofniet!
                    Idd

Comment

• Pas op, hij is dan wel minder karaktervol maar ik vind het toch echt een waardige opvolger!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Pas op, hij is dan wel minder karaktervol maar ik vind het toch echt een waardige opvolger!

Bwoa...

Stoerder/bruter vind ik niet direct hetzelfde als meer karakter hebben...

Maar ieder z'n smaak uiteraard. De nieuwe heeft zeker iets.

Comment

• Ik vind de nieuwe minstens even vet, hier ff verder staat er zo'n typisch blauwe en die is écht wel extreem

Comment

• Dit ding komt hier 2 keer daags voorbij, het kot opentrekkend.

Het geluid is wel knapper dan dat van een B5 als je het mij vraagt.
                            Maar laat me niet kiezen tussen een avant B5 en Avant B7 want dan ga ik lopen met de V6

Last edited by ; 02/07/2007, 13:35.

Comment

• Nu ik toch bezig ben...

Typisch zicht

Deze komt hier meestal ook wel eens per dag voorbij, en heb ik ook al een keertje mee mogen rijden

En deze is gewoon de ideale reiswagen

Last edited by ; 02/07/2007, 13:35.

Comment

• Het blijft toch een zalige wagen die S8 !

Comment

• Audi S8, eerste wagen dat ik zou kopen moest ik het mij financieel kunnen permiteren.
                                  Heb hier wel een vraagje over, heb al veel gelezen en heb hier ook wel enkele boekjes thuis liggen over de S8 maar ik vraag mij nu af is het mogelijk om het interieur te verkrijgen zonder carbon en zonder hout, bijvoorbeeld enkel geborsteld aluminium van in de S6. Anders zou ik dit echt spijtig vinden. Vind dat carbon echt niet mooi aan de binnenkant van een wagen.

Comment

• Ja dat is mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                                      Audi S8, eerste wagen dat ik zou kopen moest ik het mij financieel kunnen permiteren.
                                      Heb hier wel een vraagje over, heb al veel gelezen en heb hier ook wel enkele boekjes thuis liggen over de S8 maar ik vraag mij nu af is het mogelijk om het interieur te verkrijgen zonder carbon en zonder hout, bijvoorbeeld enkel geborsteld aluminium van in de S6. Anders zou ik dit echt spijtig vinden. Vind dat carbon echt niet mooi aan de binnenkant van een wagen.
                                      Echt he, ik doe mee dan krijgen we misschien korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Echt he, ik doe mee dan krijgen we misschien korting
                                        it's a deal, en als het er dan nog vanaf kan mss nog RS4'tje der bij
                                        maar da hoeft niet echt, met de S8 hoor je mij nooit meer klagen

Comment

• Comment

Working...
                                          X