Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Veel te duur...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Veel te duur...
      en veel te onbetrouwbaar

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        en veel te onbetrouwbaar

        Hoedatzo?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Veel te duur...
          jup, maar kijk gewoon naar dat ding

          Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          en veel te onbetrouwbaar
          hoezo?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Hoedatzo?
            Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

            hoezo?
            die turbo's zijn niet van de strafste: tuning = garantie voor problemen

            TENZIJ MTM een andere set heeft gemonteerd maar aan de vermogenswinst te zien 380->440 is het een zuivere chiptuning geweest

            dus ik betwijfel die TENZIJ en ik betwijfel dus ook de betrouwbaarheid

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              die turbo's zijn niet van de strafste: tuning = garantie voor problemen

              TENZIJ MTM een andere set heeft gemonteerd maar aan de vermogenswinst te zien 380->440 is het een zuivere chiptuning geweest

              dus ik betwijfel die TENZIJ en ik betwijfel dus ook de betrouwbaarheid
              Die KO4's zijn nochtans heel sterke turbo's
              En ja tuning... je moet zien wie je laat tunen. Steek die binnen bij MTM en die zullen wss de laagste turbodruk van alle tuners hanteren, maar door een GOEDE chip te schrijven evengoed +420pk halen. Net zoals Abt trouwens (hun 420pk chip kom je heel vaak tegen, en terecht)

              Andere tuners halen dat simpelweg met rap wat (overdreven) turbodruk en inspuiting (in natuurlijk makkelijk bij een turbomotor) -> problemen idd

              Verder zijn het dus NIET de turbo's die problemen (lees: vermogenverlies) kunnen geven, maar veel eerder de turboslangen. Die moeten dan ook goed in de gaten gehouden worden.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                GEIL

                Dat valt niet te ontkennen.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  Die KO4's zijn nochtans heel sterke turbo's
                  En ja tuning... je moet zien wie je laat tunen. Steek die binnen bij MTM en die zullen wss de laagste turbodruk van alle tuners hanteren, maar door een GOEDE chip te schrijven evengoed +420pk halen. Net zoals Abt trouwens (hun 420pk chip kom je heel vaak tegen, en terecht)

                  Andere tuners halen dat simpelweg met rap wat turbodruk en inspuiting (in natuurlijk makkelijk bij een turbomotor) -> problemen idd

                  Verder zijn het dus NIET de turbo's die problemen (lees: vermogenverlies) kunnen geven, maar veel eerder de turboslangen. Die moeten dan ook goed in de gaten gehouden worden.
                  is de KO4 = OEM turbo van de RS4, dus de iets sterkere variant van de B5 S4?

                  indien ja: troubles in paradise

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Steek die binnen bij MTM en die zullen wss de laagste turbodruk van alle tuners hanteren, maar door een GOEDE chip te schrijven evengoed +420pk halen.
                    Klopt als een bus. Mijn garagist met de VAG com in de wagen zei iets gelijkaardigs toen we gingen testen.

                    Verder zijn het dus NIET de turbo's die problemen (lees: vermogenverlies) kunnen geven, maar veel eerder de turboslangen. Die moeten dan ook goed in de gaten gehouden worden.
                    Zelfde probleem hier: colliers konden de druk niet aan en hebben we moeten vervangen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      is de KO4 = OEM turbo van de RS4, dus de iets sterkere variant van de B5 S4?

                      indien ja: troubles in paradise
                      Heeft idd een geupgrade versie van de B5 S4.

                      Worden ze niet afgebeuld in koude toestand dan is dat perfect betrouwbaar. maarja 2'e hands auto's...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        bloedgeil

                        te koop trouwens... MTM 440pk 110.000km 38000€

                        Linkje?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                          Linkje?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            bloedgeil

                            te koop trouwens... MTM 440pk 110.000km 38000€

                            NIET NORMAAL !!!!





                            Eén van de mooiste auto's die er zijn voor mij, en dat blauw....

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              bloedgeil

                              te koop trouwens... MTM 440pk 110.000km 38000€





                              geschift!

                              Comment


                              • Sprintblauwe S3

                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Sprintblauwe S3

                                  In blauwe ZOveel beter als in zwart! Heerlijk

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    In blauwe ZOveel beter als in zwart! Heerlijk
                                    Inderdaad, en IRL is die kleur nog ZOVÉEL knapper dan op foto.

                                    Sprintblauw
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

                                    Comment


                                    • oew, heerlijke kleur op die S3!

                                      'k heb irl er 'al' twee gezien, en ze waren beiden in dat zwart, je kon met moeite opmaken dat het een S3 was

                                      sprintblauw maakt de S3 gewoon

                                      Comment


                                      • gisteren aan de hubo vlakbij garage alexander(opel) een grijze audi S5 gespot met Z-platen maar ik was te laat om een foto te trekken.hij had al gas gegeven , maar echt zo een diepe grom echt knap.als dit al zo vet is wat gaat de RS5 dan niet zijn

                                        Comment


                                        • Vandaag in Leuven voor het eerst een RS4 cabrio in levende lijve ontmoet. Direct ideaal, want middengrijs en de kap lag open




                                          Die wielkasjes!!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

                                          Comment

                                          Working...
                                          X