Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn die U.S. reflectortjes.die zou ik nooit willen!! (toch niet op een RS4)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NeaG Bekijk Berichtenhallo?
De M3 CSL heeft hier niets mee te maken. De nieuwe M3 is gewoon de M-badge blijkbaar niet meer waard.
Comment
-
.wysiwyg { background: rgb(245, 245, 255) none repeat scroll 0%; -moz-background-clip: -moz-initial; -moz-background-origin: -moz-initial; -moz-background-inline-policy: -moz-initial; color: rgb(0, 0, 0); font-family: verdana,geneva,lucida,'lucida grande',arial,helvetica,sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 10pt; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; } p { margin: 0px; }Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe M3 CSL heeft hier niets mee te maken. De nieuwe M3 is gewoon de M-badge blijkbaar niet meer waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten.wysiwyg { background: rgb(245, 245, 255) none repeat scroll 0%; -moz-background-clip: -moz-initial; -moz-background-origin: -moz-initial; -moz-background-inline-policy: -moz-initial; color: rgb(0, 0, 0); font-family: verdana,geneva,lucida,'lucida grande',arial,helvetica,sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 10pt; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; } p { margin: 0px; }
Harde woorden!
Blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten.wysiwyg { background: rgb(245, 245, 255) none repeat scroll 0%; -moz-background-clip: -moz-initial; -moz-background-origin: -moz-initial; -moz-background-inline-policy: -moz-initial; color: rgb(0, 0, 0); font-family: verdana,geneva,lucida,'lucida grande',arial,helvetica,sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 10pt; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; } p { margin: 0px; }
Zo zeg....èg waar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoi!..
De M3 CSL heeft hier niets mee te maken. De nieuwe M3 is gewoon de M-badge blijkbaar niet meer waard.
en, raar maar waar, ondanks dat het de eerste keer was dat ik hem irl zag... ik wist in adenau al dat er een M3 afkwam voordat hij zichtbaar was
Een RS4 klinkt trouwens ook super, en ik zou er een nieuwe M3 voor laten staan vrees ik.
Hoewel, RWD...
Comment
-
Ik denk dat de verschillen in prestaties tussen RS4 en M3 zeer klein zijn, en maar tot uiting komen als er 2 racepiloten achter het stuur zitten én op het circuit.
Anderzijds vermoed ik dat de "gewone" bestuurder (zoals ikzelf en de meesten) sneller zal zijn in een RS4 dan in een M3. Ik zeg "vermoed" omdat een RS4 echt op de baan kleeft en geweldig veel vertrouwen geeft aan de bestuurder en omdat ik nog geen M3 heb getest...
Comment
-
Comment