Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's omdat die op dieje foto keihard bergop moeten rijden! Nogal logisch dat de 4wd Audi wint!

... *ahem*

Weegt een nieuwe M3 eigenlijk meer dan een RS4? Want ondanks al het gezever van BMW dat de V8 lichter was dan de vorige M3 motor en het carbon dak en andere besparingen op het gewicht is de nieuwe M3 eigenlijk maar een log, zwaar beest geworden vind ik.

En is deze foto niet een stukje voor Tilburg genomen?

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Comment

• Maar vanwaar het onderscheid tussen S4 en RS4? RS4 is toch hardcore versie van S4, M3 hardcore versie van de M3 CSL, niet?

Comment

• nee, CSL is hardcore versie van M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NeaG Bekijk Berichten
          Maar vanwaar het onderscheid tussen S4 en RS4? RS4 is toch hardcore versie van S4, M3 hardcore versie van de M3 CSL, niet?
          Neen.

S4 is gewoon een A4 met een dikke motor, zoals de 335i ongeveer.

RS4 is een andere auto. Zoals een M3.

de M3 CSL heeft geen concurrent in het Audi Gamma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Neen.

S4 is gewoon een A4 met een dikke motor, zoals de 335i ongeveer.

RS4 is een andere auto. Zoals een M3.

de M3 CSL heeft geen concurrent in het Audi Gamma.
            nog niet.

Audi is zoveel beter bezig dan BMW. Zelfs de nieuwe M3, ie is mooi, maar Audi doet 'm dan weer in het niets verdwijnen met z'n nieuwe A5 en S5.

De motoren van deze zijn ook zalig, waar ik dan vindt dat de nieuwe M3 kwa vermogen niet zo super is. Op papier althans niet.

En dan binnenkort de RS5, tjah...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
              nog niet.

Audi is zoveel beter bezig dan BMW. Zelfs de nieuwe M3, ie is mooi, maar Audi doet 'm dan weer in het niets verdwijnen met z'n nieuwe A5 en S5.

De motoren van deze zijn ook zalig, waar ik dan vindt dat de nieuwe M3 kwa vermogen niet zo super is. Op papier althans niet.

En dan binnenkort de RS5, tjah...
              Ik vind de M3 niet mooi, maar de S5 echt lelijk.

Ben ik blij dat er nog iets is als een CLK

Comment

• Iets exclusief?

Comment

• Gewoon, MTM koelvinnen.

Comment

• Vette bak

Comment

• Comment

• Die brabusvelgen zijn erover.

Trouwens, een Audi heeft toch geen 5x112 LK? Dus dan heeft die met adapters zitten werken op een RS6... wat een loezer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Die brabusvelgen zijn erover.

Trouwens, een Audi heeft toch geen 5x112 LK? Dus dan heeft die met adapters zitten werken op een RS6... wat een loezer.
                          Jep en

wat???

Comment

• alle audi's zijn 5x112 é (nu toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              alle audi's zijn 5x112 é (nu toch)

Ah oké.

En het naafgat, komt dat ook overeen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                alle audi's zijn 5x112 é (nu toch)
                                Wielbouten?!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Wielbouten?!

Wel?! Ja?! Denk?! Ik?! Toch?! Hoor?!

Comment

Wel?! Ja?! Denk?! Ik?! Toch?! Hoor?!
                                    Lolbroek...

Je zit hier ons onbekende cijferconstucties rond de oren slingeren, zonder verder uitleg te geven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Lolbroek...

Je zit hier ons onbekende cijferconstucties rond de oren slingeren, zonder verder uitleg te geven!

LK = Lochkreis
                                      5 = 5 boutgaten
                                      112 = 112mm zijn de boutgaten verwijderd van het middelpunt van het naafgat.

Comment

LK = Lochkreis
                                        5 = 5 boutgaten
                                        112 = 112mm zijn de boutgaten verwijderd van het middelpunt van het naafgat.
                                        Toch goed geraden, ik begin een echte kenner te worden...

Bedankt voor de uiteenzetting!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

De RS4 haalt 420 pk uit 4,2 liter (= 100 pk / liter), de nieuwe M3 haalt 420 pk uit 4 liter (= 105 pk / liter). En de BMW-motor blijkt uit de eerste tests zo'n 1 à 2,5 liter minder te verbruiken. Hoezo de motor in de M3 is "niet zo super"? Dan is de motor in de RS4 zelfs zwak. Klopt toch van geen kanten? En dan zou de motor van de S5 beter zijn dan die van de M3 je raaskalt man.

Comment

Working...
                                          X