Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*lol* Hey, dude, take it lightly, weetwel?
Iedereen dacht (incl. mezelf) van die kerel weet er iets van , maar dan heb jij een gat in z'n uitleg gevonden.
Nu is ie in z'n gat gebeten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe RS4 haalt 420 pk uit 4,2 liter (= 100 pk / liter), de nieuwe M3 haalt 420 pk uit 4 liter (= 105 pk / liter). En de BMW-motor blijkt uit de eerste tests zo'n 1 à 2,5 liter minder te verbruiken. Hoezo de motor in de M3 is "niet zo super"? Dan is de motor in de RS4 zelfs zwak. Klopt toch van geen kanten? En dan zou de motor van de S5 beter zijn dan die van de M3 je raaskalt man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk kan mij vergissen, maar had ik niet ergens opgevangen dat die B7 RS4 bijna nooit de 420pk op de meetbank haalde?
Enfin, feit is dat Fastastic z'n stelling eigenlijk compleet verwrongen was, omdat 'ie z'n hart liet spreken en z'n verstand niet toeliet mee te doen. De BMW V8 uit de M3 is een lichtere, meer toeren draaiende, krachtiger motor dan die uit de RS4 ... en zowiezo 'n (iets) exquiser staaltje techniek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKvind er niet veel aan.
De standaard S8 is vijf keer klassevoller.
2222222
Comment
-
als Die-Hard M-lover krijg ik bij het zien van dit soort filmpjes toch zin in een Urquattro
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
Audi S8 getuned door Abt
Ge moet al vreed stom zijn om da af te slaan..
En ik vind ze echt niet mooi!
En niets stijlvol naar mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenAbt kiest altijd deze velgen, nooit eens iets anders.Gelijk op welke auto.
En ik vind ze echt niet mooi!
En niets stijlvol naar mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
Audi S8 getuned door Abt
Ge moet al vreed stom zijn om da af te slaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenAfslaan is wel hetgene ik zou willen doen met de seniele befbeer die het in zn hoofd haalde om zo'n s8 te verschildestranden.
Zelfs IK heb nog nooit zo'n anti-tjoening-pro-OEM-indoctrinatiehomilie over m'n lippen laten komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Zelfs IK heb nog nooit zo'n anti-tjoening-pro-OEM-indoctrinatiehomilie over m'n lippen laten komen.
hoewel ik vermoed dat de verantwoordelijke voor bovenstaand gedrocht z'n achtste verjaardag nog niet voorbij is... hij maakt dus tóch nog kans op een pakje slaag!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenlet wel: van dat "afslaan" zou ik in praktijk nooit doen hoor, kben maar een klein ventje met de spierballen van een glas water (plat weliswaar), al zou de frustrato in mij wel eens graag stoer doen, ik kan het mij omwille van mn lichaamsbouw spijtig genoeg niet permitteren om fars te doen tegen +8jarigen
hoewel ik vermoed dat de verantwoordelijke voor bovenstaand gedrocht z'n achtste verjaardag nog niet voorbij is... hij maakt dus tóch nog kans op een pakje slaag!!
Comment
Comment