Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    112 = 112mm zijn de boutgaten verwijderd van het middelpunt van het naafgat.
    Zeker van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Zeker van?

Diameter dan, whatever...

Comment

• *lol* Hey, dude, take it lightly, weetwel? En bovendien: stel je voor dat mieren niet meer zouden mogen. De wereld zou snel helemaal anders zijn.

Comment

*lol* Hey, dude, take it lightly, weetwel?
          Neen, ie kwam daarjuist kweetniehoe intelligent over met z'n vorige posts.

Iedereen dacht (incl. mezelf) van die kerel weet er iets van , maar dan heb jij een gat in z'n uitleg gevonden.

Nu is ie in z'n gat gebeten!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik wou nog snel een fotoshoppeke maken van een Audi RS4 met z'n wielbouten in 't midden van de spaken, als ondersteuning. Maar 'k heb hier op kantoor geen PhotoShop. Heeft 'ie nog geluk, dus.

Pas op: gTa matteus

(niet de wijn, da's brol)

Comment

De RS4 haalt 420 pk uit 4,2 liter (= 100 pk / liter), de nieuwe M3 haalt 420 pk uit 4 liter (= 105 pk / liter). En de BMW-motor blijkt uit de eerste tests zo'n 1 à 2,5 liter minder te verbruiken. Hoezo de motor in de M3 is "niet zo super"? Dan is de motor in de RS4 zelfs zwak. Klopt toch van geen kanten? En dan zou de motor van de S5 beter zijn dan die van de M3 je raaskalt man.
              Ik kan mij vergissen, maar had ik niet ergens opgevangen dat die B7 RS4 bijna nooit de 420pk op de meetbank haalde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Ik kan mij vergissen, maar had ik niet ergens opgevangen dat die B7 RS4 bijna nooit de 420pk op de meetbank haalde?
                Correct, althans in 't begin toch. Nu, de BMW E46 M3 had van hetzelfde probleem last, in plaats van gemiddeld 343 haalde die ook maar gemiddeld 335 pk. De RS4 haalt af en toe onnatuurlijk weinig vermogen (rond de 400 of zelfs minder), als je de posts her en der leest van ontevreden eigenaren. Toch wel erg als je leest dat enkele RS4-eigenaren op de Autobahn, bij toevallige sprints, keer op keer trager zijn dan een E39 M5 of dat zelfs de E46 M3 (die met z'n "maar" 335pk ja) op exact dezelfde afstand bleef en dus even snel was. 'k Herinner me ook nog ergens 'n video op 't net waarbij de M3 CSL (dacht ik, of was 't een CS?) de nieuwe RS4 bij 'n sprintje met staande start keer op keer in de vernieling reed... Tot zover het hoofdstukje "RS" en "quattro".

Enfin, feit is dat Fastastic z'n stelling eigenlijk compleet verwrongen was, omdat 'ie z'n hart liet spreken en z'n verstand niet toeliet mee te doen. De BMW V8 uit de M3 is een lichtere, meer toeren draaiende, krachtiger motor dan die uit de RS4 ... en zowiezo 'n (iets) exquiser staaltje techniek.
                Last edited by ; 02/08/2007, 09:37.

Comment

• Audi S8 getuned door Abt
                  Ge moet al vreed stom zijn om da af te slaan..

Comment

• Kvind er niet veel aan.

De standaard S8 is vijf keer klassevoller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Kvind er niet veel aan.

De standaard S8 is vijf keer klassevoller.

2222222

Comment

• Idem! Audi heeft 'n aantal schitterende 20"-velgen die prachtig staan onder de A8/S8 ... en ABT voegt naar mijn mening niks moois toe aan de auto.

OEM it is.

(of toch qua looks )

Comment

• als Die-Hard M-lover krijg ik bij het zien van dit soort filmpjes toch zin in een Urquattro

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten

Audi S8 getuned door Abt
                            Abt kiest altijd deze velgen, nooit eens iets anders.Gelijk op welke auto.

En ik vind ze echt niet mooi!

En niets stijlvol naar mijn mening.

Comment

• Ik vind de velgen op zich wel tof, maar ten opzichte van de standaard S8 velgen brengen ze niets 'bij'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                Abt kiest altijd deze velgen, nooit eens iets anders.Gelijk op welke auto.

En ik vind ze echt niet mooi!

En niets stijlvol naar mijn mening.
                                Van dezelfde mening dan als die van mij! Ik zou duizenden malen liever een S8 hebben dan zo'n S8 van Abt en hij mag nog zovele malen sterker en sneller zijn dan de "gewone" S8...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten

Audi S8 getuned door Abt
                                  Afslaan is wel hetgene ik zou willen doen met de seniele befbeer die het in zn hoofd haalde om zo'n s8 te verschildestranden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                    Afslaan is wel hetgene ik zou willen doen met de seniele befbeer die het in zn hoofd haalde om zo'n s8 te verschildestranden.

Zelfs IK heb nog nooit zo'n anti-tjoening-pro-OEM-indoctrinatiehomilie over m'n lippen laten komen.

Comment

• S1!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DAMN

Comment

Zelfs IK heb nog nooit zo'n anti-tjoening-pro-OEM-indoctrinatiehomilie over m'n lippen laten komen.

let wel: van dat "afslaan" zou ik in praktijk nooit doen hoor, kben maar een klein ventje met de spierballen van een glas water (plat weliswaar), al zou de frustrato in mij wel eens graag stoer doen, ik kan het mij omwille van mn lichaamsbouw spijtig genoeg niet permitteren om fars te doen tegen +8jarigen

hoewel ik vermoed dat de verantwoordelijke voor bovenstaand gedrocht z'n achtste verjaardag nog niet voorbij is... hij maakt dus tóch nog kans op een pakje slaag!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                          let wel: van dat "afslaan" zou ik in praktijk nooit doen hoor, kben maar een klein ventje met de spierballen van een glas water (plat weliswaar), al zou de frustrato in mij wel eens graag stoer doen, ik kan het mij omwille van mn lichaamsbouw spijtig genoeg niet permitteren om fars te doen tegen +8jarigen

hoewel ik vermoed dat de verantwoordelijke voor bovenstaand gedrocht z'n achtste verjaardag nog niet voorbij is... hij maakt dus tóch nog kans op een pakje slaag!!
                                          Kom maar De Costerstraat 3150 Wespelaar, succes

Comment

Working...
                                          X