Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZalige foto's Laurent!
Die S6 Avant, hoe understatement kan een wagen toch zijn he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenongelooflijk hé das net 't zalige eraan
Als die S6 Avant plussen ooit NOG goedkoper worden dan koop ik mij er een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls die S6 Avant plussen ooit NOG goedkoper worden dan koop ik mij er een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenhoeveel gaan die nu en wat zijn de specs daar zowat van?
Kijk is op autoscout24.ch hoe fokkin goedkoop die hier zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKijk is op autoscout24.ch hoe fokkin goedkoop die hier zijn...
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Li...e&carsperpage=
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn "oudere audi's" heb ik er een paar gepost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenaltijd handig zo linken naar foto's op HD
Ge kunt dar dus niets 'copy paste' doen hé...
Maar intussen upgeloaded;
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIdd!
Alleen nog die 2 badgen van de zijschorten doen en ie is
Check die zeteltjes;
De linkse stand van de zetel is wel op z'n LL's...
Zijn er daar maar 999 van gemaakt?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendat zou ik ook ooit nog durven kopen... zeer zeker betaalbaar en zo verdomd lekker understatement
Helaas wel een 4.2 natuurlijk....verbruik zal ook niet mis zijn.
326 PK man wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls die S6 Avant plussen ooit NOG goedkoper worden dan koop ik mij er een
Doen!
Of neen, toch niet.
Wacht nog een paar jaar en koop de onze over!
Comment
-
FAK
An even more powerful and very limited-production S6 Plus, powered by another version of the 32 valve 4.2 litre V8 (engine code AHK, later to be seen in the Audi S8, as AKH), was briefly available to European customers. Developed by Quattro GmbH, it was available for sale only during the 1997 model year(production from 04/96-07/97). Only 952 cars were produced in total - 855 Avant (Estate) and 97 saloons. Audi's performance division reworked key parts of the engine and increased the power output to 326 PS (240 kW/322 hp). During this process they also made revisions to the suspension, brakes and transmission. With so much power on tap, the S6 Plus could reach 100 km/h (62 mph) from a standstill in 5.6(saloon) and 5.7(avant) seconds, making it compareable in terms of acceleration to vehicles like the Porsche 944 Turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Doen!
Of neen, toch niet.
Wacht nog een paar jaar en koop de onze over!
Nah, da's
1: een 5.2 liter
2: te duur
3: niet veel sneller als die "ouwe" S6plus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHelaas wel een 4.2 natuurlijk....verbruik zal ook niet mis zijn.
326 PK man wtf
nee moest ik ooit zoiets overwegen zou dat toch maar voor nu en dan eens een ritje zijn en dan vind ik dat gebruik eigenlijk niet zo belangrijk... taksen enzo zijn dan al wat pijnlijker
heeft dat 326 PK? geschift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFAK
An even more powerful and very limited-production S6 Plus, powered by another version of the 32 valve 4.2 litre V8 (engine code AHK, later to be seen in the Audi S8, as AKH), was briefly available to European customers. Developed by Quattro GmbH, it was available for sale only during the 1997 model year(production from 04/96-07/97). Only 952 cars were produced in total - 855 Avant (Estate) and 97 saloons. Audi's performance division reworked key parts of the engine and increased the power output to 326 PS (240 kW/322 hp). During this process they also made revisions to the suspension, brakes and transmission. With so much power on tap, the S6 Plus could reach 100 km/h (62 mph) from a standstill in 5.6(saloon) and 5.7(avant) seconds, making it compareable in terms of acceleration to vehicles like the Porsche 944 Turbo.
Comment
-
Hoe vet die RS6 plus wel mag zijn, die RS4, sorry maar
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
Hoe graag ik ook onze S6 zie, die is echt wel nog een trapje hoger!
Met zo'n interieur;
En zo'n zetels;
²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNah, da's
1: een 5.2 liter
2: te duur
3: niet veel sneller als die "ouwe" S6plus
2: We kunnen een prijsje maken...
3: Dus ook 'niet veel' sneller als uw RS6?
Comment
Comment