Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Een witte S3 met witte velgen...

Maybachvelgen

't Zag er behoooooooorlijk lekker uit!!
    Is een 2.0Tdi

Eigenaar is een member van cleaned, en de wagen heeft - hier op aw - al in een paar tuning-topics gestaan
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Is een 2.0Tdi

Eigenaar is een member van cleaned, en de wagen heeft - hier op aw - al in een paar tuning-topics gestaan
      Dacht al... uitlaatjes klopten niet.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Het standaard Avussilber
        Mééndet?

Dan is 't door de avondschemering dat 't zo blauw toont. Nice! Avus is in daglicht ietsje blauwer en een tikkie donkerder dan gewoon zilver, maar ZO blauw = hemels !!!

Ik zou zo'n kleur willen in 't daglicht. Ben daar zot van, van die tinten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Mééndet?

Dan is 't door de avondschemering dat 't zo blauw toont. Nice! Avus is in daglicht ietsje blauwer en een tikkie donkerder dan gewoon zilver, maar ZO blauw = hemels !!!

Ik zou zo'n kleur willen in 't daglicht. Ben daar zot van, van die tinten.
          Idd die blauwe tint is echt zalig, maar denk toch niet dat ik die kleur zou kiezen.

Comment

• Ik blijf het de knapste RS4 vinden

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                  Is er een verschil dan?
                  Ja. De huidige S4 is de B7, dus is geen facelift, maar 'n nieuw model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Da's geen pre-facelift, maar gewoon 'n B6.
                    Ah? Ik dacht dat de B7 gewoon een facelift was van dit model. Ik wist niet dat die beide wagens een andere code hadden.
                    Dewelke zijn dan de exacte verschillen, op de looks na?
                    Deze B6 heeft ook 344 pk, maar waarom zitten er dan op de B7 vier uitlaten, en op deze slechts twee? Puur show?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Idd die blauwe tint is echt zalig, maar denk toch niet dat ik die kleur zou kiezen.
                      Ik ook niet, 'k ken Avus goed genoeg en 't is me te zilver (te weinig blauw) en ook te duf (zeer doodse kleur).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                        Ja. De huidige S4 is de B7, dus is geen facelift, maar 'n nieuw model.
                        Niks van, de B7 is de facelift van de B6. Da's in feite dezelfde auto (en dat zie je toch zo!! ), uiteraard met de nodige vernieuwingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Ah? Ik dacht dat de B7 gewoon een facelift was van dit model. Ik wist niet dat die beide wagens een andere code hadden.
                          Dewelke zijn dan de exacte verschillen, op de looks na?
                          Deze B6 heeft ook 344 pk, maar waarom zitten er dan op de B7 vier uitlaten, en op deze slechts twee? Puur show?
                          Mjah, geen technische reden. Gewoon aanpassing aan de smaak van 't moment, denk ik. En misschien al voorbereiding op de (toen) komende RS4, die er maar ééntje aan elke kant had?

En ja, de B7 S4 is de facelift van de B6 S4, 't zijn grotendeels dezelfde wagens. B6 = facelift van B6. Misschien is de facelift ingrijpender dan die van pakweg de BMW '6, ofzo, maar 't is weldegelijk dezelfde auto.

Comment

STRAKHEID²

Comment

jumpke!

Check die luchtfilter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Check die luchtfilter...
                                269 km/u na 1600m!

Comment

269 km/u na 1600m!

Ja, maar dat maakt het er niet minder grappig om.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Ja, maar dat maakt het er niet minder grappig om.
                                    t'is best stoer

Comment

• Volgende stap is een aircosysteem bouwen speciaal en alleen voor de inlaatlucht.

Comment

• Dit vind ik persoonlijk een prachtige foto!

Comment

• Dat is ook!!

Comment

Working...
                                          X