Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• prachtige foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten

Dit vind ik persoonlijk een prachtige foto!

Wat een spuuglelijke foto!

Comment

• faaaaaaaaaaak

Comment

• De fotoraaf had percies meer oog voor het landschap hehe

Comment

• Die foto in high res moet zalig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Die foto in high res moet zalig zijn.
              K'heb al gebedeld op mijn blote knietjes bij de fotograaf voor een versie in hogere resolutie, dus t'is afwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                K'heb al gebedeld op mijn blote knietjes bij de fotograaf voor een versie in hogere resolutie, dus t'is afwachten

Comment

• Audi S8 met zwart-wit lederen interieur, carbon inleg, getinte ruiten voor en achter en uiteraard de pokke dure keramische remschijven. Volgens mij full-option, kzou niet weten wat er ontbrak.

Last edited by ; 16/08/2007, 01:22.

Comment

• Lekker, daarjuist een S8 4.2 quattro zien rijde maar was te traag om mijne gsm op tijd te grijpen voor foto's :S

Comment

• Comment

• Zegt genoeg volgens mij : "0 to 60mph in 4,7 seconds: Audi RS4"

Bron: Autoblog.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Zegt genoeg volgens mij : "0 to 60mph in 4,7 seconds: Audi RS4"

Bron: Autoblog.nl
                          LOL nie te doen
                          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Wat een idioot. Wie plaatst er nou op Z'N EIGEN OPRIT een flitskast?????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Wat een idioot. Wie plaatst er nou op Z'N EIGEN OPRIT een flitskast?????????
                              Oen, ge denkt toch ni dat ne man dat zelf doet? Da's voor honderd percent zeker weeral de vrouw geweest. Me de vraawe niks as last !

Comment

• Ja, dat kan wel zijn ja.

En ik vraag me dan ook af op hoeveel die ingesteld staat. Aangezien er geen bord staat met de aangeduide snelheidslimiet, hoe kan je dan weten hoe snel je mag rijden op die oprit?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Wat een idioot. Wie plaatst er nou op Z'N EIGEN OPRIT een flitskast?????????
                                  En waarvoor dient die, voor als je tege 75 door u garagepoort rijdt da ze weet wie da het gedaan heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                    En waarvoor dient die, voor als je tege 75 door u garagepoort rijdt da ze weet wie da het gedaan heeft?
                                    Iedereen zijn manier voor het parkeren in een garage eh

Comment

• Heeft hier waarschijnlijk al eens gestaan maar kom...

Ik vind het dus echt wel iets hebben...

Comment

• Enkel als het weer is Holland - België is , ga je wel serieus vloeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          Heeft hier waarschijnlijk al eens gestaan maar kom...

Ik vind het dus echt wel iets hebben...
                                          Valt die kleur bij Audi te bestellen, anders is dieje kerel wel ne zieligaard om daar zen geld aan uit te geven. Hij verbrod ook de subtiele teint van de RS4 door zo'n opvallende kleur te nemen. Deze auto straalt geen klasse en souplesse uit, maar marginaliteit

Comment

Working...
                                          X