Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    Valt die kleur bij Audi te bestellen, anders is dieje kerel wel ne zieligaard om daar zen geld aan uit te geven. Hij verbrod ook de subtiele teint van de RS4 door zo'n opvallende kleur te nemen. Deze auto straalt geen klasse en souplesse uit, maar marginaliteit
    Ik vind het ook wel iets hebben hoor
    Ik zou het wel nooit nemen...
    Ja de kleur is te bestellen bij Audi Exclusive "Papaya Orange" geloof ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Ik vind het ook wel iets hebben hoor
      Ik zou het wel nooit nemen...
      Ja de kleur is te bestellen bij Audi Exclusive "Papaya Orange" geloof ik
      Jammer

Comment

Jammer
        i agree, er mag wel een felle kleur op een rs4 (nogaro ofzo )... maar dit is gewoon om buikpijn van te krijgen
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          i agree, er mag wel een felle kleur op een rs4 (nogaro ofzo )... maar dit is gewoon om buikpijn van te krijgen
          yep, en uiterst onsubtiel

Comment

• enkele rsjes coming up...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Amai, mooi. Ebde die foto's zelf getrokken?

Comment

Amai, mooi. Ebde die foto's zelf getrokken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Comment

• Zaterdagavond gespot voor de flikken in Roeselare.

Die RS4

Nu de productie van de berline gestopt is, nog exclusiever.

Die kleur

Sorry voor de crapy pics, het was al laat...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Lekkere vette kuipzetels, je ziet ze wel niet goed.

Wanneer ik die foto's aan het trekken was, schoten de 4 pinkers aan en de binnenverlichting.

Die pipo van een eigennaar stond er een 10 meter van en deed hem zeker 5 keer open en dicht.

Om indruk te maken zeker op mij...

Ie heeft wel een übervette kar, daar niet van, maar dat is zo een beetje plagen, zo van kijk naar mij, fotograafke.

Soit, ik had goesting om eens te praten met hem, maar m'n (niet autominded) vrienden die stonden te wachten, waren daar niet happig naar.

Dan het toch maar zo gelaten, ik had wel eens willen voorstellen dat ie eens kwam, kwestie van eens te vergelijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Zaterdagavond gespot voor de flikken in Roeselare.

Die RS4

Nu de productie van de berline gestopt is, nog exclusiever.
                                Das fout .. de productie is niet gestopt .. das een mooie vette roddel die op enkele fora de ronde deed.. maar later officieel tegengesproken werd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                  Das fout .. de productie is niet gestopt .. das een mooie vette roddel die op enkele fora de ronde deed.. maar later officieel tegengesproken werd.
                                  Maar nu is de productie van de gewone A4 limousine toch officiëel gestopt?
                                  Hebben ze dan nog de capaciteit om RS4's nog wel te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                    Hier zeiden ze dat toch ook?

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Maar nu is de productie van de gewone A4 limousine toch officiëel gestopt?
                                    Hebben ze dan nog de capaciteit om RS4's nog wel te maken?
                                    Ik dacht dit ook...

Dit is toch officieël dat ze de A4 Berline gestopt hebben met maken, omdat de nieuwe eraan komt.

Hoe en waarom zouden ze de RS4 dan nog verder maken?

Comment

• De RS4 draait wel op een andere productielijn dan de A4, dus het kan zeker... maar of het zo is weet ik niet !

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X