daytona grey
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben eerlijk gezegd ook nooit heel fel aan die MTM-velgen geweest. Niet mis, oké, maar daarmee is (voor mij) ook alles gezegd.De RS6 met 19" BBS Le Mans (foto's zijn al oud, hoor, dateren al van 't moment dat ik me hier registreerde) vind ik 10.000 keer knapper. De MTM ogen een beetje lomp met de weinig elegante dikke spaakjes, en ze zijn niet "diep" genoeg waardoor ze de auto 'n (imo) te weinig vette 'stance' geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben eerlijk gezegd ook nooit heel fel aan die MTM-velgen geweest. Niet mis, oké, maar daarmee is (voor mij) ook alles gezegd.De RS6 met 19" BBS Le Mans (foto's zijn al oud, hoor, dateren al van 't moment dat ik me hier registreerde) vind ik 10.000 keer knapper. De MTM ogen een beetje lomp met de weinig elegante dikke spaakjes, en ze zijn niet "diep" genoeg waardoor ze de auto 'n (imo) te weinig vette 'stance' geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen toch
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
damn, wat een maffiasleeFoto's zeggen zoveel meer dan woorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wil een manuele D2 S8 int zwart met de spiegels int zwart (andere chromé mag nog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Dit doet mij denken aan het ritje bij Spillies' mom.
Raggen door Kallo.
Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenEn bij 260 pas nr z'n 6e schakelen
had dat wel iets vroeger verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGewoon verslavend die sound, jummieEn bij 260 pas nr z'n 6e schakelen
had dat wel iets vroeger verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben eerlijk gezegd ook nooit heel fel aan die MTM-velgen geweest. Niet mis, oké, maar daarmee is (voor mij) ook alles gezegd.De RS6 met 19" BBS Le Mans (foto's zijn al oud, hoor, dateren al van 't moment dat ik me hier registreerde) vind ik 10.000 keer knapper. De MTM ogen een beetje lomp met de weinig elegante dikke spaakjes, en ze zijn niet "diep" genoeg waardoor ze de auto 'n (imo) te weinig vette 'stance' geven.
*overtuigingspoging*
Comment
Comment