Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    ik wil een manuele D2 S8 int zwart met de spiegels int zwart (andere chromé mag nog)
    En ik wil een vliegtuig

Comment

een daytona plus... damn mogen ze toch ook altijd afzetten

Was dat toen al daytona grijs?

Is dat niet Dolfijn grijs ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Was dat toen al daytona grijs?

Is dat niet Dolfijn grijs ofzo?
        daytona was het enige grijs te krijgen op een RS6

Comment

• de nieuwe RS4 Avant is de ster in de nieuwe film van Besson!

Overdreven cool!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            de nieuwe RS4 Avant is de ster in de nieuwe film van Besson!

Overdreven cool!
            zalig maar ik heb een beetje het gevoel dat het geen echte is
            Kijk maar eens goed, volgens mij heeft hij geen xenon.
            En ook zijn er de standaardspiegels van de A4 op te zien, gewoon in kotswerkkleur, dit kan wel in optie genomen worden op de RS4, maar ik vind het toch verdacht...

Comment

• Die zijspiegels zijn de neerklapbare zijspiegels. Die optie kan je niet krijgen met de RS-spiegels, alleen met de S-spiegels.
              Volgens mij is het wel een echte RS4.

Stefaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StefaanT Bekijk Berichten
                Die zijspiegels zijn de neerklapbare zijspiegels. Die optie kan je niet krijgen met de RS-spiegels, alleen met de S-spiegels.
                Volgens mij is het wel een echte RS4.

Stefaan
                Ja dat weet ik maar op sommige beelden is te zien dat hij geen xenons heeft
                Ik denk dat ze voor de stunts een omgebouwde A4 gebruikt hebben...

Comment

• Spijtig er geen foto van heb kunnen trekken maar gisteren vooravond zag ik hier in Hasselt een nieuwe gele S4 cabrio (fransman) de ondergrondse parking binnenrijden... zag er goed uit in het geel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris3 Bekijk Berichten
                    Spijtig er geen foto van heb kunnen trekken maar gisteren vooravond zag ik hier in Hasselt een nieuwe gele S4 cabrio (fransman) de ondergrondse parking binnenrijden... zag er goed uit in het geel!
                    Denk dat ik die op foto heb Stond gisteren op parking ChampCar ook, gele rs4 cabrio met franse platen ..
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Even gewoon nog eens quoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                        Even gewoon nog eens quoten.
                        Kan je geen ongelijk geven . Enkel de velgen moeten iets donkerder (dan passen ze beter bij de donkere spiegels)..

Comment

• Comment

• Ik kan er ni aan doen ma als ik die foto's zie word ik meteen verliefd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woerre Bekijk Berichten
                              Ik kan er ni aan doen ma als ik die foto's zie word ik meteen verliefd
                              Houd die opmerkingen voor u moeder jongen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Denk dat ik die op foto heb Stond gisteren op parking ChampCar ook, gele rs4 cabrio met franse platen ..
                                RS4, zal wel dezelfde geweest zijn, kon niet tegoei zien wat er achter ophing. Reed aan dat hotel aan de kanaalkom ondergrondse in. Vond hem wel de moeite! Wel hem nog wel eens zien op foto, als je tijd hebt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Iedere dag als ik naar mijn vakantiejob rij passeer ik in een dorp waar een RS4 staat in volledig originele staat in deze kleur. Altijd genieten .

Reed ooit achter mij op een bochtige secundaire weg, man dat ding bleef schoon plat in de bochten, machtig zicht in mijn spiegel. Bleef mij netjes volgen (A6 zat dicht bij de limiet, beetje overstuur ).

Ga die mens eens mijn nr geven, voor het geval ie em ooit verkoopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                    Iedere dag als ik naar mijn vakantiejob rij passeer ik in een dorp waar een RS4 staat in volledig originele staat in deze kleur. Altijd genieten .

Reed ooit achter mij op een bochtige secundaire weg, man dat ding bleef schoon plat in de bochten, machtig zicht in mijn spiegel. Bleef mij netjes volgen (A6 zat dicht bij de limiet, beetje overstuur ).

Ga die mens eens mijn nr geven, voor het geval ie em ooit verkoopt
                                    Geeft de mijne ook, wie het meeste biedt 0495730812

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris3 Bekijk Berichten

RS4, zal wel dezelfde geweest zijn, kon niet tegoei zien wat er achter ophing. Reed aan dat hotel aan de kanaalkom ondergrondse in. Vond hem wel de moeite! Wel hem nog wel eens zien op foto, als je tijd hebt!
                                      Hier alvast 2 foto's, meer volgt

Echt geslaagde combinatie eigenlijk, gele rs4 met grijs lederen interieur!
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Hier alvast 2 foto's, meer volgt

Echt geslaagde combinatie eigenlijk, gele rs4 met grijs lederen interieur!
                                        Wederom vette auto Denniske!! Zie je niet vaak in het geel zo'n RS4.

Comment

• Vette kleur

Comment

Working...
                                          X