Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen daytona plus... damn mogen ze toch ook altijd afzetten
Was dat toen al daytona grijs?
Is dat niet Dolfijn grijs ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWas dat toen al daytona grijs?
Is dat niet Dolfijn grijs ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
Kijk maar eens goed, volgens mij heeft hij geen xenon.
En ook zijn er de standaardspiegels van de A4 op te zien, gewoon in kotswerkkleur, dit kan wel in optie genomen worden op de RS4, maar ik vind het toch verdacht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefaanT Bekijk BerichtenDie zijspiegels zijn de neerklapbare zijspiegels. Die optie kan je niet krijgen met de RS-spiegels, alleen met de S-spiegels.
Volgens mij is het wel een echte RS4.
Stefaan
Ik denk dat ze voor de stunts een omgebouwde A4 gebruikt hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris3 Bekijk BerichtenSpijtig er geen foto van heb kunnen trekken maar gisteren vooravond zag ik hier in Hasselt een nieuwe gele S4 cabrio (fransman) de ondergrondse parking binnenrijden... zag er goed uit in het geel!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEven gewoon nog eens quoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woerre Bekijk BerichtenIk kan er ni aan doen ma als ik die foto's zie word ik meteen verliefd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDenk dat ik die op foto heb Stond gisteren op parking ChampCar ook, gele rs4 cabrio met franse platen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Reed ooit achter mij op een bochtige secundaire weg, man dat ding bleef schoon plat in de bochten, machtig zicht in mijn spiegel. Bleef mij netjes volgen (A6 zat dicht bij de limiet, beetje overstuur ).
Ga die mens eens mijn nr geven, voor het geval ie em ooit verkoopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenIedere dag als ik naar mijn vakantiejob rij passeer ik in een dorp waar een RS4 staat in volledig originele staat in deze kleur. Altijd genieten .
Reed ooit achter mij op een bochtige secundaire weg, man dat ding bleef schoon plat in de bochten, machtig zicht in mijn spiegel. Bleef mij netjes volgen (A6 zat dicht bij de limiet, beetje overstuur ).
Ga die mens eens mijn nr geven, voor het geval ie em ooit verkoopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris3 Bekijk Berichten
RS4, zal wel dezelfde geweest zijn, kon niet tegoei zien wat er achter ophing. Reed aan dat hotel aan de kanaalkom ondergrondse in. Vond hem wel de moeite! Wel hem nog wel eens zien op foto, als je tijd hebt!
Echt geslaagde combinatie eigenlijk, gele rs4 met grijs lederen interieur!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHier alvast 2 foto's, meer volgt
Echt geslaagde combinatie eigenlijk, gele rs4 met grijs lederen interieur!
Comment
Comment