Leuke combo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenGeeft de mijne ook, wie het meeste biedt 0495730812
Kans dat jij die wagen hier weet te vinden: heel klein.
Ik hou die buitenkans wel voor mezelf
Comment
-
ff hier zetten;
Anyway, een paar (mindere gsm) pics tussen al die geniaale stukken tussendoor, echt capeau mannen!
Ik was frieten gaan halen en keek naar buiten, ik zag die daar staan en dacht, mooie A4.
Maar dan zag ik dat ie 4 uitlaten had...
Oké, eens dichter gaan kijken dus.
Nogmaals bewezen dat dit gigantische understatement karren zijn, zelfs kenners zouden er eens over kijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenCheckt woonplaats: Haacht, nogal ver van hier.
Kans dat jij die wagen hier weet te vinden: heel klein.
Ik hou die buitenkans wel voor mezelf
't wordt toch neen BMW e30 318is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWaarvoor staar de "R" in "RS" eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWaarvoor staar de "R" in "RS" eigenlijk?
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenPrachtig, maar te duur gezien 't aantal km's. Ik zou dan eerder opteren voor diegene die 'k u vorige keer getoond heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenRenn?Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten"S" voor "Snel"
en "R" voor "Rete"Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenRally dacht ikOorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenIk dacht Race, maar dat zal wel niet.
Comment
Comment