Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Je gaat het dus toch doen??

hij is nu al sneller in principe, tot 100 toch. Soms toch

Ik weet het nog niet Spillies, maar ik begin toch aardig in die richting te evolueren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik weet het nog niet Spillies, maar ik begin toch aardig in die richting te evolueren.
      Zoals ik het ook al gezegt had in je topic is het de laaste tijd meer problemen dan eigenlijk 'vorsprung durch technik'...

Maar om hem volledig te strippen...

Ik weet het niet en ken er ook niet veel van, maar ik vind het toch een drastische ingreep.

Maar soit, het is uw keuze!

Maar met wat moet je dan Europa doorkruisen aan een goed tempo?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

hij is nu al sneller in principe, tot 100 toch. Soms toch

Met nadruk op het laatste!

Comment

Zoals ik het ook al gezegt had in je topic is het de laaste tijd meer problemen dan eigenlijk 'vorsprung durch technik'...

De enige problemen die ik ken, is dat van die turbo-hose. En dat komt dan nog doordat ie niet meer standaard is.
          Dat van de remmen is nu plots gekomen, ik ben er zeker van dat het maar iets simpel is. Niet vergeten dat ik niet met standaard blokken etc rondrij.

Soit, interpreteer het hoe je zelf wil. Ik denk niet dat je moeder op de Ring rondrijdt, of zo rondscheurt (shame on me) zoals ik.
          Tot nu toe ben ik méér dan tevreden met het uithoudingsvermogen van mijn wagen. Ik heb duizenden, tienduizenden kilometers constant het volle vermogen van de RS6 aangesproken. Het zal wel niet katholiek zijn, maar ik rij altijd hard. Erg hard. Ik heb de wagen nu 10 maanden in mijn bezit, en in die periode zo'n 75.000 km gereden. Je mag voor mij even alle problemen opsommen die ik gehad heb.

Op dat vlak zou ik je stelling dus nog eens herzien

Comment

Op dat vlak zou ik je stelling dus nog eens herzien
            Oké, ik richte m'n uitspraak meer op de tuning...

De meeste (al dan niet allemaal) van die problemen zou je toch nooit gehad hebben als je hem standaard liet?

Ik weet het niet, maar ik voel het zo een beetje aan...

Comment

Soit, interpreteer het hoe je zelf wil. Ik denk niet dat je moeder op de Ring rondrijdt, of zo rondscheurt (shame on me) zoals ik.
              Jep, daar hebben ze het al eens over gehad in het topic van de nieuwe RS6.

Dat de nieuwe én vorige eigenlijk niet echt 'gemaakt' is om veel op de ring te scheuren.

Alle gevolgen dan van dien.

Comment

Oké, ik richte m'n uitspraak meer op de tuning...

De meeste (al dan niet allemaal) van die problemen zou je toch nooit gehad hebben als je hem standaard liet?

Ik weet het niet, maar ik voel het zo een beetje aan...

Daar heb je volledig gelijk in.

Comment

Jep, daar hebben ze het al eens over gehad in het topic van de nieuwe RS6.

Dat de nieuwe én vorige eigenlijk niet echt 'gemaakt' is om veel op de ring te scheuren.

Alle gevolgen dan van dien.
                  Natuurlijk zijn ze daarvoor niet gemaakt.

De enige gevolgen als je dat wel doet zijn hoge verbruikskosten, banden - remmen -benzine.

Verder is er geen enkel probleem om dat te doen.

Comment

Ik heb duizenden, tienduizenden kilometers constant het volle vermogen van de RS6 aangesproken. Het zal wel niet katholiek zijn, maar ik rij altijd hard. Erg hard. Ik heb de wagen nu 10 maanden in mijn bezit, en in die periode zo'n 75.000 km gereden. Je mag voor mij even alle problemen opsommen die ik gehad heb.
                    Oké, al bij al heeft ie het nog héél goed uitgehouden.

Het is dan ook een beest van een kar.

Mss bij uw rijstijl en deze aantal kilometers ed. is er nog niet veel fout gelopen.

Maar toch, ik voel me er niet goed bij als ik nu altijd in uw topic moet lezen dat dat losgesprongen is en dat dat weer niet gaat en dat ie weer op onderhoud/ naar de garage moet en ...

Ipv. de andere leukere dingen.

Ik weet het, mss zit ik helemaal mis en zit ik hier maar wat te zagen.

Maar ik heb het gevoel na het bezoekje bij MTM dat het een beetje 'achteruit' gaat met die kar.

En dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht.

Maar ik kan mis zijn natuurlijk!

Comment

• Overdrijf toch niet zo, wat gaat er achteruit?? Dat die slang losspringt, dat is toch het enige?

Ik begrijp het niet goed.

Trouwens, ik probeer jullie gewoon op de hoogte te houden van wat ik allemaal met de wagen doe. Ervaringen delen, daar gaat het dacht ik om.

Het is nogal idioot om elke dag te posten dat je weer eens 280 hebt gereden, en hoe goed die wagen wel niet rijdt, en hoe geweldig het allemaal is..

Als het resultaat is dat er mensen gaan posten dat ik alleen maar problemen heb met die kar kan ik beter stoppen hé

Comment

Als het resultaat is dat er mensen gaan posten dat ik alleen maar problemen heb met die kar kan ik beter stoppen hé
                        goed idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                          goed idee
                          Wat is het probleem?

Comment

Wat is het probleem?
                            uw kar dat achteruit gaat !
                            allez, naar't schijnt é

Comment

uw kar dat achteruit gaat !
                              allez, naar't schijnt é
                              Natuurlijk, jij rijdt peugeot , jij begrijpt me

Comment

Natuurlijk, jij rijdt peugeot , jij begrijpt me
                                als't puntje bij paaltje komt is't allemaal bucht...
                                tgoh.. we begrijpen elkaar... is dit het begin van een mooie vriendschap ?

Comment

als't puntje bij paaltje komt is't allemaal bucht...
                                  tgoh.. we begrijpen elkaar... is dit het begin van een mooie vriendschap ?

Comment

• originaliteit is ver zoek ...
                                    jammer, altijd al gedacht dat ge meer in u had...
                                    ohnee, da's juist... 't enige waar ge over kunt chicaneren is uwen RS6..
                                    sorry, vergeten!

Comment

originaliteit is ver zoek ...
                                      jammer, altijd al gedacht dat ge meer in u had...
                                      ohnee, da's juist... 't enige waar ge over kunt chicaneren is uwen RS6..
                                      sorry, vergeten!

wtf

Jongen, slik uw jaloersheid in en klik

Comment

wtf

Jongen, slik uw jaloersheid in en klik
                                        als ik jaloers zou zijn, dan zou ik het zelf wel kunnen toegeven...
                                        too bad, but ermm.. wrong conclusion..
                                        't is wel een feit dat ik een 'onschuldig' grapje maakte en da ge meteen op uw paardje sprong
                                        mja, ook wel een feit: met kritiek kan 'onze' corre precies ni goed omgaan..

uh ooow.. stront aan de knikker

Comment

Overdrijf toch niet zo, wat gaat er achteruit?? Dat die slang losspringt, dat is toch het enige?

Ik begrijp het niet goed.

Trouwens, ik probeer jullie gewoon op de hoogte te houden van wat ik allemaal met de wagen doe. Ervaringen delen, daar gaat het dacht ik om.

Het is nogal idioot om elke dag te posten dat je weer eens 280 hebt gereden, en hoe goed die wagen wel niet rijdt, en hoe geweldig het allemaal is..

Ow...

Het was wel niet zo bedoelt.

Maar zoals ik al zei; 'ik weet het niet', 'mss ben ik helemaal mis', ...

Aanvoelen is niet de werkelijkheid.

Ik vind het gewoon niet leuk te zo'n dingen te horen van de RS6, het is me al allemaal naar het hoofd gestegen zeker?

Het was ook niet de bedoeling om u de 'schuld' te geven of de vinger te wijzen en onrechstreeks te willen zeggen dat je moet stoppen te posten.

Comment

Working...
                                          X