Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
    ohnee, da's juist... 't enige waar ge over kunt chicaneren is uwen RS6..
    sorry, vergeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Ow...

Het was wel niet zo bedoelt.

Maar zoals ik al zei; 'ik weet het niet', 'mss ben ik helemaal mis', ...

Aanvoelen is niet de werkelijkheid.

Ik vind het gewoon niet leuk te zo'n dingen te horen van de RS6, het is me al allemaal naar het hoofd gestegen zeker?

Het was ook niet de bedoeling om u de 'schuld' te geven of de vinger te wijzen en onrechstreeks te willen zeggen dat je moet stoppen te posten.

'T is nikske Spilleman

Je hebt op de kwatro meet al bewezen dat je wel ok bent. Ik wou het gewoon ff rechtzetten. Sommigen zien niet alles in de juiste verhouding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Je hebt op de kwatro meet al bewezen dat je wel ok bent.
        Wel ok bent...

Wat dacht je wel?

Dat ik zo'n hysterisch-duits-kind-die-voor-de-camera-z'n-computer-met-z'n-toetsenbord-kapot-slaat-en-dan-het-op-internet-zet kind ben ofzo???

Jij bent ook nog wel ok...

Rood; moeten de 'newbies' dat bewijzen ofzo?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ik wou het gewoon ff rechtzetten. Sommigen zien niet alles in de juiste verhouding.
        Gelijk heb je, sommige zouden al uit m'n posts afleiden (al heb ik overvloedig zinnen gebruikt als 'ik weet het niet', 'mss ben ik helemaal mis', ...) dat uw kar eigenlijk al rijp is voor het oud ijzer.

Wat ik dus NIET bedoelde maw. !

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Wat dacht je wel?

Dat ik zo'n hysterisch-duits-kind-die-voor-de-camera-z'n-computer-met-z'n-toetsenbord-kapot-slaat-en-dan-het-op-internet-zet kind ben ofzo???

Eerlijk?

Gelijk heb je, sommige zouden al uit m'n posts afleiden (al heb ik overvloedig zinnen gebruikt als 'ik weet het niet', 'mss ben ik helemaal mis', ...) dat uw kar eigenlijk al rijp is voor het oud ijzer.

Wat ik dus NIET bedoelde maw. !

In ieder geval, als dat wel het geval is, zit ik alleszins in de juiste biz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            In ieder geval, als dat wel het geval is, zit ik alleszins in de juiste biz
            Als ge dezelfde weg opgaat met derest van uw wagenpark, heb ge een zelfbedruipende economie in uwe biz en kun ge verder teren opwat jezelf inbrengt.

Daarmee kan je weer andere wagens kopen, afraggen en dan weer binnenbrengen in uwe biz.
            Enz...

Geen goed idee?

Neen, houd ze maar!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Net eens een ritje mogen meemaken met de 2002 Audi S8 (zie de film: Ronin ) van iemand op mijn werk.

ZAALIG MAN Wat een power !!!! Maar ooo zo lineair en met alle luxe en opties die je maar kan bedenken. Die S-stand of handmatig schakelen = goaan.

4.2 V8 QUATTRO

360HP @ 7000RPM
              430Nm @ 3400RPM

0-100: 5,4s

Kheb er een paar fotokes van gemaakt.. (jammer dat ie zo vuil is )

Comment

• Vet kot, maar volgens mij gaat dat toch niet in 5.4 naar de honderd hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Vet kot, maar volgens mij gaat dat toch niet in 5.4 naar de honderd hoor...

2002 Audi S8 - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.

Comment

• De handgeschakelde doet er inderdaad 5.4sec over.
                    En automaat zoals deze 6.6sec.
                    Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                      De handgeschakelde doet er inderdaad 5.4sec over.
                      En automaat zoals deze 6.6sec.

Ah, oke, nu je het zegt je hebt gelijk.

Nuja, nog snel zat. Volgens mij verliest ie een seconde simpelweg bij de start, je kan niet "vollenbak" vertrekken. Start zowiezo vanaf 1000 RPM. Zou er geen manier zijn om dit te omzeilen ?

Zelfs in S-stand of bij handmatig schakelen start ie vanaf stilstand gewoon in 1000 RPM.

In neutraal zetten, gas geven tot 5000RPM, en dan meteen naar S versmijten, ni gezond zeker ?

Comment

• Rem inhouden en gasgeven gaat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                          Rem inhouden en gasgeven gaat niet?

Jawel maar das toch ook nie echt gezond of wel ?

Comment

• Dat ik het niet weet
                            De enige echte ervaring met een automaat, had ik in de wei (crossen).
                            En dat is al heel wat jaren geleden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten

In neutraal zetten, gas geven tot 5000RPM, en dan meteen naar S versmijten, ni gezond zeker ?

Doen!

Comment

• RS6.

Daarnet nam ik een afrit, en op hetzelfde ogenblik zie ik de 'lokale RS6' de oprit nemen (is gecombineerde op- en afrit).
                                Met als gevolg dat we eigelijk naast elkaar reden. Ik moest naar rechts invoegen, hij naar links. Ikke vriendelijk op m'n rem gaan staan, en kort achter hem invoegen.
                                Z'n dankwoordje was een volle petrol acceleratie'tje tot pakweg 140.

btj

Tis een Daytona grijze avant met de standaard 18 duimers. En zoals gewoonlijk, supervuil.

Wat een kar.

Comment

• DE understatement RS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    RS6.

Daarnet nam ik een afrit, en op hetzelfde ogenblik zie ik de 'lokale RS6' de oprit nemen (is gecombineerde op- en afrit).
                                    Met als gevolg dat we eigelijk naast elkaar reden. Ik moest naar rechts invoegen, hij naar links. Ikke vriendelijk op m'n rem gaan staan, en kort achter hem invoegen.
                                    Z'n dankwoordje was een volle petrol acceleratie'tje tot pakweg 140.

btj

Tis een Daytona grijze avant met de standaard 18 duimers. En zoals gewoonlijk, supervuil.

Wat een kar.
                                    Dat is inderdaad een prachtexemplaar, heb die al een paar keer mogen bewonderen en horen bij Mertens, één keer toen hij juist geleverd werd en nog in de werkplaats stond (RS6-logo's moesten er nog af dacht ik) en dan onlangs nog een keertje toen die op onderhoud was en er een mini-testritje mee moest gebeuren. Allé, ik vermoed dat het dezelfde is, btj zegt me wel iets en ik heb maar weet van 1 RS6 in sint niklaas.

Welke op en afrit was dat eigenlijk, want ik kan me totaal geen beeld vormen, ondanks je beschrijving...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten
                                      Dat is inderdaad een prachtexemplaar, heb die al een paar keer mogen bewonderen en horen bij Mertens, één keer toen hij juist geleverd werd en nog in de werkplaats stond (RS6-logo's moesten er nog af dacht ik) en dan onlangs nog een keertje toen die op onderhoud was en er een mini-testritje mee moest gebeuren. Allé, ik vermoed dat het dezelfde is, btj zegt me wel iets en ik heb maar weet van 1 RS6 in sint niklaas.

Welke op en afrit was dat eigenlijk, want ik kan me totaal geen beeld vormen, ondanks je beschrijving...

Als je de N16 volgt van Temse richting St-Niklaas, kom je ter hoogte van garage Jacobs (mercedes benz) aan verkeerslichten. Daar 50 meter verder (tss het kruispunt en het rondpunt dus), ter hoogte van drankenhandel De Vits, is er een op- en afrit.

En inderdaad, het is een pracht-exemplaar. Meer understated dat dit heb ik er nog nooit één gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Als je de N16 volgt van Temse richting St-Niklaas, kom je ter hoogte van garage Jacobs (mercedes benz) aan verkeerslichten. Daar 50 meter verder (tss het kruispunt en het rondpunt dus), ter hoogte van drankenhandel De Vits, is er een op- en afrit.

En inderdaad, het is een pracht-exemplaar. Meer understated dat dit heb ik er nog nooit één gezien.
                                        niet ver van hier dus... ik was aant denken aan op en afritten van de autostrade in de buurt van sint-niklaas, vandaar dat ik niks vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten

januari 2004

en toen had hij hem toch al effe
                                          vuil as always

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X