Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haha. De eerste domme 320 CDI cabdriver die denkt die 2.0 TDI 'es mores te leren zou nog wel 'es voor 'n mooie verrassing kunnen komen te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Haha. De eerste domme 320 CDI cabdriver die denkt die 2.0 TDI 'es mores te leren zou nog wel 'es voor 'n mooie verrassing kunnen komen te staan.
      En al die 535d mannekes met hem...

Comment

• Ah fak, ik dacht eerst een wannabe-RS4 maar het is omgekeerd...
        Zalig!

Comment

• Wat een noob!

Dat doe je toch niet, zelfs al is het nog goed gevonden.

Helemaal geen kenteken is goed maar dan zo 2.0tdi erop kleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
            Wat een noob!

Dat doe je toch niet, zelfs al is het nog goed gevonden.

Helemaal geen kenteken is goed maar dan zo 2.0tdi erop kleven
            Integendeel, dat is gewoon heerlijk.

Comment

• Ik vind er ook niks aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Integendeel, dat is gewoon heerlijk.
                Waarom heb jij nog geen 1.9 TDI hangen?

Comment

• RS6 Avant in Monaco

Comment

RS6 Avant in Monaco

AF!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Waarom heb jij nog geen 1.9 TDI hangen?

Ik zou dat graag hebben, maar met magneet ofzo, zodat het niet "definitief" blijft hangen.

En het ziet er natuurlijk ook idioot uit met 2 dikke millteks eronder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Mijn vader deed het vroeger ook met zen 325, een plakske van 318i ophangen.
                        Kvind ook wel belachelijk en dat truukje bestaat al eel lang ze, met alle respect voor de auto zelf natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

No shit, ik ben al een tijdje aan het zoeken achter zo'n badge...

Zo één op een magneet, zoals LL al zei, die je dan eraf kunt halen wanneer je wilt.

Ik ga denk ik gewoon es rondlopen met een haardroger en ijzerdraad en de eerste de beste 2.0TDI hangt er aan...

Voor de S6 natuurlijk!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Het is wel grappig en er gaan er idd een hoop verschieten die denken dat het echt een mazoutstoof is...

Maar als je zo'n wagen hebt mag je het toch wel laten zien vind ik.

Het is zou pas belachelijk zijn als je een RS badge op een TDI hangt. Dan is het van, ik wil wel, maar ik kan niet.
                            Overlaatst zag ik nog RS4 op een Golf 4 TDI hangen Hoe dom kan je dan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Ik ga denk ik gewoon es rondlopen met een haardroger en ijzerdraad en de eerste de beste 2.0TDI hangt er aan...

Euh...koop dat is gewoon op ebay ofzo

Comment

Euh...koop dat is gewoon op ebay ofzo
                                Zoek gij dat es, ik vind dat niet hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                  Mijn vader deed het vroeger ook met zen 325, een plakske van 318i ophangen.
                                  Kvind ook wel belachelijk en dat truukje bestaat al eel lang ze, met alle respect voor de auto zelf natuurlijk.
                                  Waarom geen 316i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Zoek gij dat es, ik vind dat niet hoor...
                                    Als ik m'n pa ervan kan overtuigen om z'n typeaanduiding van de zijne te verwijderen, stuur ik het op!

Comment

• ik vind dit persoonlijk belachelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Als ik m'n pa ervan kan overtuigen om z'n typeaanduiding van de zijne te verwijderen, stuur ik het op!
                                        Zou wel zalig zijn!!

Ik heb al de magneet liggen...

Comment

• Zoiets Spillies?

Comment

Working...
                                          X