Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ik snap echt niet waarom deze nog niet verkocht is:

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?b...11111271987049&

Ok, kilometerstand is hoog, maar turbo's zijn juist gereviseerd, en dat Sportec-gedoe is te geil voor woorden...
    gaan we er naar gaan kijken?
    als hij slecht is valt die direct door de mand

Comment

Ok, kilometerstand is hoog, maar turbo's zijn juist gereviseerd, en dat Sportec-gedoe is te geil voor woorden...

Damn, als iemand geïnteresseerd is wil ik er wel is naar gaan kijken. Ganz geil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Voor u heb ik alles
        Bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Maar ze zijn wel niet van topkwaliteit
        Geeft niet, het is de wagen die telt .

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Voor u heb ik alles
        Maar ze zijn wel niet van topkwaliteit

Comment

Fuck, ik moet die link echt niet te vaak opendoen, of ik zou nog een Audi willen
          het doet je toch niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            het doet je toch niets
            *praat op zichzelf in dat Audi's niet voor Tim zijn*

Comment

Dit zou voor mij gewoon een droom zijn

Comment

• Ik heb die kar al zooo vaak bekeken op mobile.
                Snap echt niet dat ie nog niet verkocht is. Die kar is af.

Hoe ver is dat van jouw bedrijf, LL?

Comment

*praat op zichzelf in dat Audi's niet voor Tim zijn*
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Niet doen .

Kzegget, kga eerst zien wat onze pa doet.
                    Maart 2008 is nog steeds de deadline om een auto te kopen.

Comment

Ik heb die kar al zooo vaak bekeken op mobile.
                      Snap echt niet dat ie nog niet verkocht is. Die kar is af.

Hoe ver is dat van jouw bedrijf, LL?

Toch zo'n 125 km, dus bijna 2 uur rijden aangezien ik via Zürich moet. Maar da's geen probleem, ik kan dat wel verbinden met een ritje richting Konstanz, daar moet ik af en toe eens zijn en ligt in die richting voor mij.

Let wel op: bij die prijs moet je nog 10% invoerrechten en nog een 21% op nettoprijs + invoerrechten + transportkosten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Toch zo'n 125 km, dus bijna 2 uur rijden aangezien ik via Zürich moet. Maar da's geen probleem, ik kan dat wel verbinden met een ritje richting Konstanz, daar moet ik af en toe eens zijn en ligt in die richting voor mij.

Let wel op: bij die prijs moet je nog 10% invoerrechten en nog een 21% op nettoprijs + invoerrechten + transportkosten betalen.
                        Ook als dat een marge-auto is?

Comment

*YouTube filmpje*
                          Damn

Wat ik me eigenlijk afvraag is, is dat zo gezond voor de wagen dat hij constant in het rood trekt? Op filmpjes van een handgeschakelde zie je dat vaak, op fimpjes met een automatische versnellingsbak zie je dat dan weer niet (logisch).

Comment

• Welke is nu eig sneller? de b5 of de b7? Want ik lees soms dat de oude sneller zou zijn?

Comment

Ook als dat een marge-auto is?

Margenbesteuert of regelbesteuert heeft geen invloed op het feit dat jij'm importeert in de EU. En bij import in EU behoor je 10% te betalen voor auto's uit Zwitserland, tenzij je kan bewijzen dat ie van EU origine is middels een oorsprongscertificaat. De kans dat zoiets voorhanden is lijkt me echter klein, maar 't is het proberen waard. Zou ik eigenlijk is aan een handelaar moeten vragen.

Heb toendertijd dat niet gedaan met de kadett omdat het totaalbedrag IR + BTW slechts 60 EUR was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Damn

Wat ik me eigenlijk afvraag is, is dat zo gezond voor de wagen dat hij constant in het rood trekt? Op filmpjes van een handgeschakelde zie je dat vaak, op fimpjes met een automatische versnellingsbak zie je dat dan weer niet (logisch).
                                Is daar allemaal voor gemaakt
                                En die paar 100 toeren verschil met een automaat is niet van belang. Een toerenbegrenzer zit erin voor een reden, en als het te hoog oploopt zal die dan ook ingrijpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Welke is nu eig sneller? de b5 of de b7? Want ik lees soms dat de oude sneller zou zijn?
                                  B7

(stomme 5 letters regels...)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Welke is nu eig sneller? de b5 of de b7? Want ik lees soms dat de oude sneller zou zijn?

De B7, maar slechts marginaal natuurlijk.

Comment

• Dat geluid alleen al:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Als ik me ooit een deftige tweedehands in huis haal binnen hier en 10 jaar is het een M3 E46 of dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Toepasselijk...

Te racy, vind ik.
                                        Mist de klasse en verfijning en de simpelheid van het B5 interieur.

Wel knap natuurlijk, maar not even close t.o.v. de B5.

Comment

• En nee dat is niet geTAMd

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X