Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk doelde op de 21%. Moet die ook betaald worden als het een marge-auto is?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIs daar allemaal voor gemaakt
En die paar 100 toeren verschil met een automaat is niet van belang. Een toerenbegrenzer zit erin voor een reden, en als het te hoog oploopt zal die dan ook ingrijpen.
Ja inderaad, eigenlijk blijf je niet constant in die rode zone, is maar een bepaalde (kleine) tijd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenB7 is iets sneller dan een B5 in pure sprint. hernemingen zijn al een ander verhaal, en gechipt loopt de B5 weg van een B7.
en wie chipt er een biturbo nu NIET?
Hey don't look at me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn nee dat is niet geTAMd
schandalig, zo rondrijden zonder ruitewisservloeistof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenGaan er eigenlijk nog van die bakken zijn in tweedehands binnen een paar jaar, want ze zijn nu al schaars vind ik toch.
Maak je geen zorgen, genoeg materiaal te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNiks belet je natuurlijk een "aangenamere" factuur te laten maken door de exporterende garage
Maar die RS4 uit Zwitserland wordt wel een heel pak duurder op die manier.
Ach... Audi is toch niks voor mij
Comment
-
Quattro-drift? Alleszins Aan de witte tellerplaat te zien is het een S6, zo eentje zou ik er best wel willen!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Ik wil dat
1. kunnen
2. ook is doen op zo'n drukke rotonde, moet zalig zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat filmpje is zoooo vet he .
Ik wil dat
1. kunnen
2. ook is doen op zo'n drukke rotonde, moet zalig zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenUiteraard.
Maar die RS4 uit Zwitserland wordt wel een heel pak duurder op die manier.
Ach... Audi is toch niks voor mij
True. Merkenblinde mensen willen we bij audi niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenis een S4 2.2T
De S4 had toch niet het dashboard met de boog. Op deze foto is het weliswaar niet de S-versie, heeft niet de witte wijzerplaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk dacht eigenlijk dat het een S6 was
Comment
Comment