Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Margenbesteuert of regelbesteuert heeft geen invloed op het feit dat jij'm importeert in de EU. En bij import in EU behoor je 10% te betalen voor auto's uit Zwitserland, tenzij je kan bewijzen dat ie van EU origine is middels een oorsprongscertificaat. De kans dat zoiets voorhanden is lijkt me echter klein, maar 't is het proberen waard. Zou ik eigenlijk is aan een handelaar moeten vragen.

Heb toendertijd dat niet gedaan met de kadett omdat het totaalbedrag IR + BTW slechts 60 EUR was
    Ik doelde op de 21%. Moet die ook betaald worden als het een marge-auto is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ik doelde op de 21%. Moet die ook betaald worden als het een marge-auto is?
      Ja sowieso he. Altijd BTW bij import.

Comment

• B7 is iets sneller dan een B5 in pure sprint. hernemingen zijn al een ander verhaal, en gechipt loopt de B5 weg van een B7.

en wie chipt er een biturbo nu NIET?

Comment

• Niks belet je natuurlijk een "aangenamere" factuur te laten maken door de exporterende garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            En nee dat is niet geTAMd

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fak gast, da is erover.

Comment

Is daar allemaal voor gemaakt
              En die paar 100 toeren verschil met een automaat is niet van belang. Een toerenbegrenzer zit erin voor een reden, en als het te hoog oploopt zal die dan ook ingrijpen.
              Bedankt . Weer iets bijgeleerd .
              Ja inderaad, eigenlijk blijf je niet constant in die rode zone, is maar een bepaalde (kleine) tijd..

Comment

B7 is iets sneller dan een B5 in pure sprint. hernemingen zijn al een ander verhaal, en gechipt loopt de B5 weg van een B7.

en wie chipt er een biturbo nu NIET?

Hey don't look at me

Comment

• Gaan er eigenlijk nog van die bakken zijn in tweedehands binnen een paar jaar, want ze zijn nu al schaars vind ik toch.

Comment

En nee dat is niet geTAMd

schandalig, zo rondrijden zonder ruitewisservloeistof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Gaan er eigenlijk nog van die bakken zijn in tweedehands binnen een paar jaar, want ze zijn nu al schaars vind ik toch.

Maak je geen zorgen, genoeg materiaal te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Niks belet je natuurlijk een "aangenamere" factuur te laten maken door de exporterende garage
                        Uiteraard.
                        Maar die RS4 uit Zwitserland wordt wel een heel pak duurder op die manier.
                        Ach... Audi is toch niks voor mij

Comment

• Quattro-drift? Alleszins Aan de witte tellerplaat te zien is het een S6, zo eentje zou ik er best wel willen!

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Quattro-drift? Alleszins

+ YouTube Video
                            Dat filmpje is zoooo vet he .

Ik wil dat
                            1. kunnen
                            2. ook is doen op zo'n drukke rotonde, moet zalig zijn

Comment

Dat filmpje is zoooo vet he .

Ik wil dat
                              1. kunnen
                              2. ook is doen op zo'n drukke rotonde, moet zalig zijn
                              Echt he, vraag me af hoe je daar aan moet beginnen, respect!

Comment

• is een S4 2.2T

Comment

Uiteraard.
                                  Maar die RS4 uit Zwitserland wordt wel een heel pak duurder op die manier.
                                  Ach... Audi is toch niks voor mij

True. Merkenblinde mensen willen we bij audi niet.

Comment

is een S4 2.2T
                                    Volgens mij zit je er dit keer naast Avantus. Je bent toch op dat filmpje bezig dat ik gepost heb he? Volgens mij is dat een A6 Avant (C4), voor onze A8 hebben we er een gehad zoals op onderstaande foto's (ook de 2. en is volgens mij geen S4. Vergelijk maar eens met deze foto's als je het filmpje even pauzeert.

De S4 had toch niet het dashboard met de boog. Op deze foto is het weliswaar niet de S-versie, heeft niet de witte wijzerplaten.
                                    Last edited by ; 19/09/2007, 00:53.

Comment

• Disagreeing with Avantus.....Uh oh dit loopt slecht af.

*slik*

Comment

• Ik dacht eigenlijk dat het een S6 was

Comment

Ik dacht eigenlijk dat het een S6 was
                                          Same here.

Comment

Working...
                                          X