Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa ma how, da's geen vergelijking he. Vergelijk mijn RS6 met de nieuwe, en dan begin ik ook te twijfelen. En dan heb ik het niet over de looks, maar gewoon over de "méérheid" aan luxe.
En natuurlijk is V8 > V10.
Maar 580 pk is ook > 450 pk
De andere vergelijking dan ook maar:
S6 4,2 V8 >>>> S6 5,2 V10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh ik had het over de autobak in de vorige serieus A8'en.
oh.
Maar da's offtopic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe andere vergelijking dan ook maar:
S6 4,2 V8 >>>> S6 5,2 V10
De koning blijft de S6 plus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe koning blijft de S6 plus
Ja maar die had je niet bij de vorige S6.
Zo dus:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Man toch, wat een magistrale bak (die eerste)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa maar die had je niet bij de vorige S6.
Zo dus:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
S2 Avant >>>> S6 Avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenoh.
Maar da's offtopic.
Zeg maar....waren er S8'en in manueel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa maar die had je niet bij de vorige S6.
Zo dus:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZeg maar....waren er S8'en in manueel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDa's patserig en vuil.
Naja, passend bij jouw dus...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZeg maar....waren er S8'en in manueel?
Zijt maar zekers gij!
Dat is übergeil, in zo'n sportieve luxuslimousine een handbak i.c.m. atmo V8...
Fak.. dan met de juiste uitlaat erop voor een extra grommetje, en nog wat chip- en finetuning.... verdomme verdomme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZijt maar zekers gij!
Dat is übergeil, in zo'n sportieve luxuslimousine een handbak i.c.m. atmo V8...
Fak.. dan met de juiste uitlaat erop voor een extra grommetje, en nog wat chip- en finetuning.... verdomme verdomme
Ah, I totally wasn't aware of that
Moet inderdaad supervet geweest zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh, I totally wasn't aware of that
Moet inderdaad supervet geweest zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenCorre, wat was er zwak aan de automaten van een D2? Nog nooit iets opmerkelijk van gehoord.
Eentje heeft in z'n A8 maar liefst 3 keer op garantie een nieuwe versnellingsbak gekregen
Comment
Comment