Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEentje heeft in z'n A8 maar liefst 3 keer op garantie een nieuwe versnellingsbak gekregen
En daar kan je best niet in verzeild geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb al met een aantal eigenaren van vroegere A6'en en A8'en gesproken, hadden allen een automaat.
Eentje heeft in z'n A8 maar liefst 3 keer op garantie een nieuwe versnellingsbak gekregen
Over het algemeen zijn die tip-bakken uit de C5 en D2 best betrouwbaar. Goed onderhoud vergen ze wel. Bovendien heel eenvoudig te chippen tot snelle automaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAh ok particuliere gevallen
Over het algemeen zijn die tip-bakken uit de C5 en D2 best betrouwbaar. Goed onderhoud vergen ze wel. Bovendien heel eenvoudig te chippen tot snelle automaten.
Het blijft een lucky factor met die automaten. Maar van de vorige generatie A6 en A8 heb ik toch al iets te veel negatieve commentaren gehoord.
Nu ja, maakt niet uit. Heb nu geleerd dat er een manuele was in de ouwe S8. Gotta love that!
Zijn vrij zeldzaam zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet blijft een lucky factor met die automaten. Maar van de vorige generatie A6 en A8 heb ik toch al iets te veel negatieve commentaren gehoord.
Nu ja, maakt niet uit. Heb nu geleerd dat er een manuele was in de ouwe S8. Gotta love that!
Zijn vrij zeldzaam zeker?
Ik zou het iig genomen hebben... lekkere 6-bak gekoppeld aan een dikke V8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet blijft een lucky factor met die automaten. Maar van de vorige generatie A6 en A8 heb ik toch al iets te veel negatieve commentaren gehoord.
Nu ja, maakt niet uit. Heb nu geleerd dat er een manuele was in de ouwe S8. Gotta love that!
Zijn vrij zeldzaam zeker?
Comment
-
Ma fak da's geen geld
14 handgeschakelde stuks op autoscout Germany
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMeestal zijn de facelifts handgeschakeld moeilijk te vinden. En die wil je juist hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEnlighten me here. Wat zijn de verschillen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEnlighten me here. Wat zijn de verschillen?
Qua onderstel zitten er ook wel enkele verschillen. Wel moet je zeker die 18" Avus wielen hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen motorische verschillen, maakt dus geen zak uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMeestal zijn de facelifts handgeschakeld moeilijk te vinden. En die wil je juist hebben
Is dat alcantara de binnenbekleding van de deur? Dan heeft de onze dat ook, eerste keer dat me dit opvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen motorische verschillen, maakt dus geen zak uitOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk vind vooral qua uiterlijk de facelifs de ultieme A8. Die neus is dan nog dikker. En je hebt natuurlijk 360 ipv 340pk
Qua onderstel zitten er ook wel enkele verschillen. Wel moet je zeker die 18" Avus wielen hebbenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlees m'n vorige post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja maar toch...als ik kijk naar prijs, kwaliteit, rijplezier, taksen, tunebaarheid, dikheid etc..
RS4 B5 all the way.voor dikheid moet je toch wel bij de A8 D2 zijn ipv bij de RS4 B5. Hoewel die laatste er meestal ook moddervet bij staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja maar toch...als ik kijk naar prijs, kwaliteit, rijplezier, taksen, tunebaarheid, dikheid etc..
RS4 B5 all the way.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja maar toch...als ik kijk naar prijs, kwaliteit, rijplezier, taksen, tunebaarheid, dikheid etc..
RS4 B5 all the way.Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNo wayvoor dikheid moet je toch wel bij de A8 D2 zijn ipv bij de RS4 B5. Hoewel die laatste er meestal ook moddervet bij staat.
De A8 D2 eindigt op de valreep als 2de
Comment
Comment