Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Is die onder handen genomen door MTM? Specs van dit beestje?

Comment

Een paar S/RS'jes vandaag bij MTM..

Damn dit blijft een hete kar 't was daar blijkbaar wel de moeite, veel gezien wat door MTM onder handen is genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Damn dit blijft een hete kar 't was daar blijkbaar wel de moeite, veel gezien wat door MTM onder handen is genomen?
          Nee ik heb daar zalig liggen maffen

Straks een updeetje in mijn topic, eerst even eten organiseren.

Comment

Is die onder handen genomen door MTM? Specs van dit beestje?
            Geen flauw idee

*zie bovenstaand *

Heb daar gewoon 2 minuten rondgewaggeld om toch met een paar crappy gsm foto's terug te komen.

Comment

• jeeej MTM

altijd leuk materiaal dat daar staat

Comment

MTM logo eraf en hij is
                Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Vandaag in Turnhout een B7 RS4 gespot die ik er nog nooit gezien had.

Zwart, blackline en gunmetal velgen.
                  Zalig gewoon.

Comment

Nee ik heb daar zalig liggen maffen

Straks een updeetje in mijn topic, eerst even eten organiseren.
                    Jaah wat moet je daar anders doen. Cva ga dan beke bijlezen over de RS6 sffs.

Comment

Idd dan wordt het iets moeilijker. Maar toch heeft de D2 net dat tikkeltje meer dan de D3, net zoals ik jouw RS6 veel vetter vind dan de S6 van Spillies.
                      Het is best dat de reply's van matteus nog bestaan...

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Vind ik persoonlijk hééé!!!!!!!!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ja ma how, da's geen vergelijking he. Vergelijk mijn RS6 met de nieuwe, en dan begin ik ook te twijfelen. En dan heb ik het niet over de looks, maar gewoon over de "méérheid" aan luxe.

En natuurlijk is V8 > V10.

Maar 580 pk is ook > 450 pk
                        De nieuwe tegenover de uwe, is dat niet wat te overroepen?

Sorry, maar die nieuwe is echt wel in alles meer dan de uwe.

En ik kan het weten, want ik heb er al ingezeten...

De andere vergelijking dan ook maar:

S6 4,2 V8 >>>> S6 5,2 V10

Voor verbruik wel, maar derest...

Ja maar die had je niet bij de vorige S6.

Zo dus:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Man toch, wat een magistrale bak (die eerste)...
                        Oké, magistraal, maar ik kan er niets aan doen, ik ben toch verliefd op de onze.

(btw: kan je nog een lelijkere foto nemen van de S6)

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        S2 Avant >>>> S6 Avant

Allemaal goed dat dit persoonlijk is...

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        De 2e kan in de verste verte niet tippen aan de 1e imo
                        Kijk es de post erboven...

Comment

• Maar natuurlijk, er zijn nog veel auto's vetter dan de S6, maar toch, ik kan er niet veel aan doen.

Zelfs toen ik de nieuwe RS6 in Frankfurt zag staan en inzat (beide in schijtlelijke kleuren) was de liefde voor de onze toch nog niet weg.

En me like nog altijd meer de bolle wielkassen dan die rechtelijnigestreep door de wielkasten van de RS6.

En nu hij weer in het donker vertrok van de oprit met z'n LED's en weer optrok... Pfffff...

Het is niet puur prijs, kwaliteit, rijplezier, taksen, tunebaarheid, dikheid etc. bekeken uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Maar natuurlijk, er zijn nog veel auto's vetter dan de S6, maar toch, ik kan er niet veel aan doen.

Zelfs toen ik de nieuwe RS6 in Frankfurt zag staan en inzat (beide in schijtlelijke kleuren) was de liefde voor de onze toch nog niet weg.

En me like nog altijd meer de bolle wielkassen dan die rechtelijnigestreep door de wielkasten van de RS6.

En nu hij weer in het donker vertrok van de oprit met z'n LED's en weer optrok... Pfffff...

Het is niet puur prijs, kwaliteit, rijplezier, taksen, tunebaarheid, dikheid etc. bekeken uiteraard.

Subjectiviteit mag ook meespelen he Spillies. Ik was vroeger verliefd op men pug 306, en nog steeds een beetje...

Comment

Subjectiviteit mag ook meespelen he Spillies. Ik was vroeger verliefd op men pug 306, en nog steeds een beetje...
                              Ja, soms vind ik de Touareg zelf vetter dan de S6...

Maarja, die S6, een droomwagen voor me.

Alhoewel wanneer je heel het S/RS gamma voorstel ik echt niet kan kiezen en toch waarschijnlijk de S6 niet zal kiezen.

Maar toch om een lijstje te maken;

1. B7 RS4 'Black Exclusive'
                              2. RS6 Avant 2007 Black optics
                              2. S6 Avant 2007 Black optics
                              Zelfde plaats, want van de RS6 heb ik alleen nog maar gezien, maar nog niet meegereden, dan zal ik wel nog kiezen.
                              Allé, het zit zo, exterieur vind ik de S6 mooier, maar de motorisatie en stuurtje gaan toch nu al naar de RS6.
                              3. RS6 / S8 (D2) / B5 RS4
                              4. S6 plus / S8 D3 / (R)S2
                              5. Derest

Comment

1. B7 RS4 'Black Exclusive'
                                2. RS6 Avant 2007 Black optics
                                2. S6 Avant 2007 Black optics
                                Zelfde plaats, want van de RS6 heb ik alleen nog maar gezien, maar nog niet meegereden, dan zal ik wel nog kiezen.
                                Allé, het zit zo, exterieur vind ik de S6 mooier, maar de motorisatie en stuurtje gaan toch nu al naar de RS6.
                                3. RS6 / S8 (D2) / B5 RS4
                                4. S6 plus / S8 D3 / (R)S2
                                5. Derest
                                Bij nader inzien trekt dit lijstje toch op niets...

Onmogelijke keuze als je het mij vraagt, beter zou zijn in de verschillende categorieen.

Maar soit, bij de meeste verkiees ik nieuw boven oud.

Omdat ik;
                                - Innovatief ben
                                - Voorruitstrevend
                                - Jong
                                - Altijd op zoek naar vernieuwing
                                - ...

(deze bemerkingen zijn dus wel NIET in tegengestelde zin toepasselijk op de andere, laat dit duidelijk zijn.)

Comment

• RS6 met dikke vette Millteks...

Comment

Het is best dat de reply's van matteus nog bestaan...
                                    De nieuwe tegenover de uwe, is dat niet wat te overroepen?

Sorry, maar die nieuwe is echt wel in alles meer dan de uwe.

En ik kan het weten, want ik heb er al ingezeten...

Tuurlijk is dat heel subjectief wat ik over de A8 vind, net zoals wat jij zegt over de nieuwe die echt in alles meer is dan LL de zijne ook subjectief is. Enkel over prestaties is er objectiviteit, looks ed zijn heel subjectief.

Comment

RS6 met dikke vette Millteks...

Zie dat daar staan blinken, wat een kar! Maar geef me dan toch maar de MTM-velgen, staan nog iets vetter.

Comment

RS6 met dikke vette Millteks...

big pipes

maar ze moeten in het mat zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          big pipes

maar ze moeten in het mat zwart
                                          Deze doet me megahard denken aan dat exemplaar in Gran Turismo

Comment

Working...
                                          X