Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Maar een S model waar een shadowlook (als ze het al als optie geven) zeker niet op past IMO.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Er is zelfs gewoon moesse (of hoe je het ook zegt ) rond de bal van de versnellingspook.

Fak gast, dat moet goed in de hand liggen.

Ik heb daar geen plaatjes voor nodig die ervoor geplakt is...

Het is natuurlijk wel vetcool zo'n plaatje, daar niet van!
      Doe daar 30k km per jaar mee en dat alcantara stukje ziet er helemaal niet zo goed meer uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Gebruik jij die manuele modus eigenlijk vaak? Want ik heb al gezien dat je ook de "lepels" achter je stuur hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Gebruik jij die manuele modus eigenlijk vaak? Want ik heb al gezien dat je ook de "lepels" achter je stuur hebt?
          Heeft een RS6 (type van LL) ook schakelpeddels achter het stuur? Dat is het eerste wat ik daar van hoor. Bwa met die tiptronic rijden is best wel plezant, als je met onze A8 rijdt in Drive of met de tiptronic is een wezenlijk verschil, hangt ie meer aan het gas. Dus ik veronderstel dat dit bij de RS6 ook is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Heeft een RS6 (type van LL) ook schakelpeddels achter het stuur? Dat is het eerste wat ik daar van hoor. Bwa met die tiptronic rijden is best wel plezant, als je met onze A8 rijdt in Drive of met de tiptronic is een wezenlijk verschil, hangt ie meer aan het gas. Dus ik veronderstel dat dit bij de RS6 ook is.
            *Sport steering wheel with flappy paddles

Comment

• In ingolstadt zo'n black edition zien rijden... das écht wel vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Constant, om te vermijden dat de autobox "teveel" schakelt.

Je had bij de RS6 dacht ik keuze tussen sport steering wheel with paddles ofwel het multifunction steering wheel. Niet combineerbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    In ingolstadt zo'n black edition zien rijden... das écht wel vet

Foto's??

Of moet ik het vragen aan matteus?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Constant, om te vermijden dat de autobox "teveel" schakelt.
                    Is het niet beter de automaat (bij normaal huis, tuin en werk verkeer) zelf te laten schakelen?

En is dat ook niet makkelijker...

Comment

Is het niet beter de automaat (bij normaal huis, tuin en werk verkeer) zelf te laten schakelen?

En is dat ook niet makkelijker...

Neem nu tussen 2 drempels...de autobox zou dan al (onnodig) veel bewegingen doen, bv. 3de naar 2de, 2de naar 3de, 3de naar 2de en 2de terug naar 3de.

Maar ik laat em gewoon manueel in z'n 2 en rij iets rustiger.

Comment

Maar ik laat em gewoon manueel in z'n 2 en rij iets rustiger.
                        Daarom alleen zou ik hem zelf laten schakelen...

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        (bij normaal huis, tuin en werk verkeer)

Wtf??

Waarom schrijf ik daar in godsnaam eigenlijk 'tuin' bij??

Allemaal Avantus en anders gras-raggers hun schuld!

Comment

• Comment

• Comment

• :schoked: :schoked:

Comment

• Schoked?

Ik vind hem er nogal over voor een wegmodel. Liever eentje zonder al die racekleurtjes.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Schoked?

Ik vind hem er nogal over voor een wegmodel. Liever eentje zonder al die racekleurtjes.
                                  Kweetet, te snel geweest

Comment

RS4 black edition

Ja fak zeg.

Comment

Ik vind dit zo'n machtig zicht, RS6 plus

Vooral een zeer goede foto ook.

Want het ding transporteert ook mensen + bagage zoals een jetplane.

Comment

Daarom alleen zou ik hem zelf laten schakelen...

Nja, stel je rijdt op de snelweg, en je wil (zeer) vlot, maar niet 'patserig' iemand inhalen. In D zou 'ie dan naar 4de schakelen als je iets te veel gas geeft, terwijl, indien hij in tiptronic staat, kan je gewoon plankgas accelereren in vijfde.

Ik vind het ook vééél gemakkelijker op in tip te rijden met zo'n auto. daarbij komt ook dat je heel goede controle hebt over de versnellingsbak.

én tiptronic rijden is echt een plezier met deze versnellingsbak, in tegenstelling tot bijv. die van mercedes ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Nja, stel je rijdt op de snelweg, en je wil (zeer) vlot, maar niet 'patserig' iemand inhalen. In D zou 'ie dan naar 4de schakelen als je iets te veel gas geeft, terwijl, indien hij in tiptronic staat, kan je gewoon plankgas accelereren in vijfde.

Ik vind het ook vééél gemakkelijker op in tip te rijden met zo'n auto. daarbij komt ook dat je heel goede controle hebt over de versnellingsbak.

én tiptronic rijden is echt een plezier met deze versnellingsbak, in tegenstelling tot bijv. die van mercedes ofzo.

Enigste minpuntje vind ik het terugschakelen, dat lijkt zo newbie achtig.

Verder no complaints

Comment

Working...
                                          X