Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWTF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGast ga wielen demonteren ofzo
Matteus - Spillies
1 - 0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
Matteus - Spillies
1 - 0
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOh vent, loop toch heen, ga je wielen demonteren én ga ze nog wegen ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEuhm, gast, ik heb hem mss dubbel terug gehad...
Of telt dat niet?
Die opmerking kwam uit het niets, en kwam harder aan dan uw variant op ...
Zeg zijde gij werkelijk pissed ofwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZeg zijde gij werkelijk pissed ofwa?
Het is niet dat die halve zinnen die door de spastische bewegingen van matteus op z'n klavier me kwetsen ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOh vent, loop toch heen, ga je wielen demonteren én ga ze nog wegen ook...
Spillies, je moet leren om 'directer'/noem het 'groffer' over te komen. M.a.w. begin al eens met die lelijke '' smiley weg te laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Spillies, je moet leren om 'directer'/noem het 'groffer' over te komen. M.a.w. begin al eens met die lelijke '' smiley weg te laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, eigenlijk meer van het 'Black Audi Exclusive', maar soit, ook extreem vet.
En niet vergeten, B7>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>B5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHet goede voorbeeld geven zou misschien helpen.
Neen, het was grappig bedoelt.
En trouwens, ik moet geen les krijgen van hem om 'stoer en grof' over te komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn trouwens, ik moet geen les krijgen van hem om 'stoer en grof' over te komen...
't is dat, naast de stoerheid van je moeder verbleek je sowieso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAh, laat hem, ie vindt hem toch te interessant...
Neen, het was grappig bedoelt.
En trouwens, ik moet geen les krijgen van hem om 'stoer en grof' over te komen...
Tis maar dat je die S6 zeker niét nodig hebt hé....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenspillies mom is no nonsense
Man mijn ma zaagt al als ik ne bocht neem aan 30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenspillies mom is no nonsense
Spillies mom put the non in nonsense
Comment
Comment