Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI S/RS Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RS4 carbon

Comment

• Comment

• Comment

• en bij deze de eerste foto's van de baas zen nieuwe speelgoedje,zijn maar van GSM kwaliteit helaas

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              de passat met optionele armsteun heeft dat ook.
              Ik heb een stopcontact achteraan. Handig om dvd-speler op aan te sluiten zodat mijn dochtertje iet of wat rustig blijft tijdens een langere rit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Ik heb een stopcontact achteraan. Handig om dvd-speler op aan te sluiten zodat mijn dochtertje iet of wat rustig blijft tijdens een langere rit.
                idd men broer heeft dat ook zitten en lijkt me heel handig te zijn. om bv. een laptop of dergelijks aan te hangen.

Comment

• Comment

• Comment

• Stonden deze hier al? Quattro of niet, de wetten van de Fysica blijven ongenadig gelden...

Laat ons hopen dat de chauffeur hier levend uitkwam

Comment

• Naar het schijnt zo die met zijn gsm op de eerste foto de chauffeur zijn.
                        Die heeft wel enorm veel geluk gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                          Stonden deze hier al? Quattro of niet, de wetten van de Fysica blijven ongenadig gelden...

Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                          Laat ons hopen dat de chauffeur hier levend uitkwam´
                          Alive, hij staat op één van de foto's te bellen.
                          Last edited by ; 14/10/2007, 13:06. Reden: *Repost*

Comment

• Is idd een repost en de chauffeur kwam er dacht ik met enkele kneuzingen vanaf

Comment

• Zo een Audi RS4 (B5) vind ik schit-ter-end !
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Me likes

Deze foto toont nog eens het bewijs B5 RS4 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>B7 RS4

Comment

• Vet, een berline.
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik heb altijd gedacht dat die RS4 enkel in Avant-versie bestond...

Comment

• quattro gmbh heeft er eentje gemaakt, en ik dacht MTM ook. Buiten dat zullen er nog wel umbau's geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                                        Ik heb altijd gedacht dat die RS4 enkel in Avant-versie bestond...
                                        Ja daar zeg je zoiets... The vehicle was available only as an Avant, hebk net gevonden. Faker zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          quattro gmbh heeft er eentje gemaakt, en ik dacht MTM ook. Buiten dat zullen er nog wel umbau's geweest zijn.
                                          Lekker.. Iemand nog meer foto's?

Comment

Working...
                                          X