nog een 6-wieler
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEen G uit '81 onder handen genomen door Colani, amg-motor
*foto's*
"tamelijk" lelijk
ja heeft de 560 motor zeker? 300 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat zijn toch geen rr achterlichten ?
ze zijn helemaal niet zo high-tech
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenja heeft de 560 motor zeker? 300 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtensorry, maar mij maak je niet wijs dat AMG Manufaktur daar iets mee te maken heeft
Die bovenste staat in m'n G-boek, zal ik straks eens opzoeken....
Een G verlengen en er één as bijbouwen kan je trouwens bij wijze van spreke zelf doen, ladderchassis is zo modulair als wat. Enkel het diff van de voorste achteras lijkt me iets moeilijker te zijn... vrachtwagendiff?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten167l benzine meepakken
Das tanken voor 250€ en 850km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenBoeien als je meer dan 10.000€ geeft voor losse stoelen in plaats van een achterbank en nog eens evenveel voor carbon inlegplaatjes!
Als ik hier de prijslijst bekijk is dat € 24.085,60. En zelfs 25.573,10 als je de resterende motorhitte voor de airco wilt gebruiken.
Iemand zin om de nieuwprijs van dat ding uit te rekenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIemand zin om de nieuwprijs van dat ding uit te rekenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
man man ze kunnen toch auto's bouwen in germania!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
man man ze kunnen toch auto's bouwen in germania!
ja naar't schijnt hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenja naar't schijnt hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat is dit voor iets?Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAMG Manufaktur.
Ff zoeken of ik daar info over heb. Heb het al wel ooit eens gezien in een boek denk ik
Comment
Comment