Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    A 210 AMG

Iemand daar ervaring mee, of weet van betrouwbaarheid e.d.? Kennis van me wil zich zo-eentje kopen, ze vindt 'm handig, groot, mooi, pittig, en goed te betalen. 't Ding heeft echter 90.000 km, en ik heb 100% geen idee hoe die motoren waren.
    is dat een uitgeboorde 190?

Kennis van ons had een 190, en was daar alleszins content van, naar mijn weten geen problemen mee gehad.

'k zou zeggen doen. Heerlijk eigenwijs karretje

Comment

• Hey, ik heb 'r vorige keer een Golf IV GTI TDI aangeraden, en daarmee heeft ze troubles gehad gelijk zot, plus dat ding was haar véél te bruut en oncomfortabel.

Ze doet nu wel quasi geen kilometers meer (max 10k per jaar denk ik), dus ne naft is blijkbaar mogelijk.

Ik raad niks aan, maar ik heb 'r gewoon gezegd dat ik zou informeren. Effe op Duitse fora zoeken, lijkt me dat ik daar mee info ga vinden.

Comment

• 't Is zo-eentje, een zwarte L.

Ja, zo'n 210 was een uitgeboorde 190, heeft 140pk, enkele Sport Packs waren standaard, had AMG looks, leuke uitlaat, en die 17" en zo. Was enkel in zilver en zwart te krijgen. Vrij zeldzaam.

Geen idee hoe dat rijdt. De vraagprijs valt goed mee, zie ik zo op autoscout, der staan er daar een pak duurdere op met hetzelfde kilometeraantal.

Comment

• Die G is wel lache .
          Extra brandstoftank is handig, maar ik zou die 2de omwisselen voor een LPG tank .

Comment

• Gespot in Düsseldorf:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

A 210 AMG

Iemand daar ervaring mee, of weet van betrouwbaarheid e.d.? Kennis van me wil zich zo-eentje kopen, ze vindt 'm handig, groot, mooi, pittig, en goed te betalen. 't Ding heeft echter 90.000 km, en ik heb 100% geen idee hoe die motoren waren.
              Jezus neen, blijf ervan af van die dingen...

Ik heb geen ervaring met zo'n 210, maar als je weet dat een A170 cdi al écht niet omkan met de 'kracht' op z'n voorwielen, dan wil ik écht niet weten wat dat bij zo'n 210 is
              Komt daar nog eens de énorme onstabiele wegligging bij aan 150km/h, dan wil je niet weten wat dat geeft bij een A die in staat is boven die 150 te gaan, god ik mag er niet aan denken

En los van die zware dynamische tekortkomingen blijft er nog de kwestie van het schrijnend gebrek aan bouwkwaliteit en comfort...

HANDS OFF is mijn advies aan iedereen die ook maar denkt zo'n ding in huis te halen, als 't je dood niet wordt, dan zal het er alleszins voor zorgen dat je nooit van je leven nog een Benz in huis haalt, en ik vermoed dat dat zonde is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Ik heb geen ervaring met zo'n 210, maar als je weet dat een A170 cdi al écht niet omkan met de 'kracht' op z'n voorwielen, dan wil ik écht niet weten wat dat bij zo'n 210 is
                Komt daar nog eens de énorme onstabiele wegligging bij aan 150km/h, dan wil je niet weten wat dat geeft bij een A die in staat is boven die 150 te gaan, god ik mag er niet aan denken

En los van die zware dynamische tekortkomingen blijft er nog de kwestie van het schrijnend gebrek aan bouwkwaliteit en comfort...

HANDS OFF is mijn advies aan iedereen die ook maar denkt zo'n ding in huis te halen, als 't je dood niet wordt, dan zal het er alleszins voor zorgen dat je nooit van je leven nog een Benz in huis haalt, en ik vermoed dat dat zonde is...
                vreemd, wij hebben hier ook nog een A170 CDI gehad

Toegegeven: er na heeft m'n ma een Espace gekocht. Maar of dat nu een verbetering valt te noemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Die facelift A was zeer degelijk afgewerkt hoor!
                  Ik heb alle vertrouwen in dat karretje! Ziet er in die evolution-versie trouwens zeer knap uit ook!

Dit is nog is een AMG!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

A 210 AMG

Zeker dat die A samen met AMG gebouwd is?

2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Was dat niet de A210 Evolution?

Comment

• die met 2 motoren?

of de 32 AMG?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Was dat niet de A210 Evolution?
                          Zo heet hij ja.

Dus ik vraag mij af of AMG er iets mee te maken had...

2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            die met 2 motoren?

of de 32 AMG?
                            Nog een andere

2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• 210 Evolution was ism AMG

Comment

• Straf, wist ik niet...

Ben je daar héél zeker van?
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                  Straf, wist ik niet...

Ben je daar héél zeker van?
                                  Voor 90%

Comment

• 'k Heb net wat opgezocht en er werd gezegd dat AMG zich beperkt heeft tot het optische. Maar da's maar één bron natuurlijk.
                                    nls2000

Comment

• Er hangt in elk geval een AMG-badge op achteraan en velen vinden dat al voldoende
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                        Zeker dat die A samen met AMG gebouwd is?
                                        Neen, voluit heette die eigenlijk "A 210 Evolution", soms maakt men daar ook "A 210 Evolution AMG" van. Buiten het AMG bumperpack zit daar niet veel AMG aan. Maar 't klinkt wel cool. Uiteraard is het een superbe promotiestunt te gaan verklaren dat die uitgeboorde 1,9-liter "door AMG is ontwikkeld", maar een beetje mens met verstand weet daarmee al voldoende. Ware het een échte AMG-motor geweest, men zou het van de daken hebben geschreeuwd. Trouwens, ik geloof nooit dat AMG zijn naam zou willen verbinden aan een motor met ocharme 140pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                          Die facelift A was zeer degelijk afgewerkt hoor!
                                          Ik heb alle vertrouwen in dat karretje! Ziet er in die evolution-versie trouwens zeer knap uit ook!
                                          Dat spel hier thuis is een facelift en dat is afschuwelijk afgewerkt, rammelen/kraken/harde plastics/...

Bah!!

Comment

Working...
                                          X