Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.
Ik heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.
Super!! Dat zal dan een facelift zijn, reteknappe velgen dus!!
Deze morgen stond ik aan de bus te wachten, zie ik in mijn linkerooghoek iets snel aankomen, volledig aan het optrekken. Vlamt daar ineens een nieuwe SL63 AMG voorbij om 100 meter verder aan 30 per uur verder te bollen . Ik was wel niet achterovergevallen van het geluid. Jammer
De nieuwe SL vind ik op foto's echt spuuglelijk, in het echt valt hij echt goed mee. Laat me er nog een paar zien en ik denk dat ik het nog knap zal vinden. surprise surprise
Toch wel al mee gereden (3 ganse dagen proefrit ---> geweldig goed meegevallen), maar dat is met het huidige model. En die ik besteld heb is uiteraard het face-lift model. Ik weet wel dat er technisch niets verandert, maar toch.
Comment